![]() |
Greta Thunberg (16) komt naar Antwerpse klimaatmars!!!
:cheer: Greta! :cheer:
:cheer: Alaaf! :cheer: Citaat:
|
De Wever gaat haar niet ontvangen.
|
Dat is een griezelige.
Ik weet niet, mocht dat mijn dochter zijn ? Papa was ribbedebie. |
Zij is dan de klimaatvenus op de klimaatmars?
Als ze later zien wat het hun gaat kosten verandert de klimaatmars in een klimaatsnickers. |
Schuim op de bek bij het horen van de naam Greta.
Zo zie ik onze conservatiefjes het liefst. Het steekt zo hard dat de Wever het niet aankan wat de Franse president en de Europese top wel kunnen; m.n. Manieren hebben :rofl: |
https://www.youtube.com/watch?v=C7n7kSn9tu4
Filip Dewinter in Terzake. Whaha. :lol: Hij is weer in vorm... |
Citaat:
De ijsboer gaat het betalen :-D |
https://www.youtube.com/watch?v=iUU9A0MUgh0
"How the elite uses pop music to manipulate the youth" Whaha. Linkse sukkels... |
https://www.youtube.com/watch?v=Giz3-7TBBow
"Why the Rockefellers funded the ecology movement" Komaan zeg, zolang links zich bezighoudt met brol zoals feminisme en ecologie zijn ze niet bezig met de klassenmaatschappij. Ik vind dat grappig. Links is irrelevant gewoon. Een hobbyclub van losers. |
Citaat:
Wat een loser van een politieker. |
Citaat:
|
Citaat:
:rofl: |
Citaat:
10k per kop die hij belgie binnenhaalde |
Zo is het goed jongens, standup comedy in K&K.
:thumbsup: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Bardogan snapt wel 1 ding: "All warfare is based on deception."
|
Natuurlijk kan Bardogan iedereen rond zijn entourage verraden en dan heeft hij niemand meer. Ze kennen zijn tactieken en iedereen begint op hem te schieten, dan is hij politiek "dood". De paranoia mag nooit toeslaan of je begint met zuiveringen. Het wordt een moeilijk evenwicht voor Bardogan.
|
Maar dit zijn allemaal van die theorietjes voor de "krijgers - klasse" samen met de "clerus" om de oligarchie eronder te krijgen.
Ze hebben hun intelligentie. De "business class" probeert het over te nemen via proxy tactieken. Maar uiteindelijk kan je het handhaven als je niet corrupt bent... Vooral dat laatste wil de "business class" niet. :lol: Whaha. Je hebt dan nog de dynamiek van de clerus en de krijgers klasse. Eeuwige vijanden. De clerus krijgt macht via laffe tactieken, maar staan toch boven de krijgers klasse. Dat is competitie. Eeuwige wrijving tussen die 2... |
Ik kan wel zo blijven door lullen; narcisme is de grootste val voor de krijgers klasse zoals we zien in elk Marxistisch systeem. Het is de krijger klasse met een grote bureaucratie die de macht overneemt. Maar de krijgers klasse weet niets over business. Op dat vlak zijn het losers.
Plato heeft het over al die systemen; uiteindelijk was het een filosoof koning dat het beste was. Maar een systeem waarbij de krijgers het overnemen van de zaken klasse is nog altijd beter. Zogezegd als we zien naar de excessen van het kapitalisme en meestal verpakt in fascistische rommel. Sociaal darwinistisch. Whaha. Uiteindelijk is niets deugend. Een systeem van de clerus hebben we gezien bij IS en het Vaticaan. Het hangt er een beetje vanaf tot welke klasse je behoort. Je kan opstijgen en neerdalen in deze. Sociale mobiliteit e.d. Je ziet het ultieme fascistische systeem is dat van Indië met het kaste systeem.... |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:39. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be