![]() |
Asian m: de minst lastige mannen
Als ik er even bij stilsta is het wel degelijk in Azië (ik heb het hier vnl over China, Z-Korea, Japan, en Z-O Azië) dat men als alleen reizende vrouw het minst te vrezen heeft van lastige mannen.
Let me pls explain why per continent afgaande: -N-Amerika': relatief unsafe -Z-Amerika: very unsafe -Afrika: very unsafe -M-O: idem -Z-Azië: relatief unsafe doch iets veiliger imo dan N-Amerika -Europa: quite safe although best to handle common sense Dus tja....... I can honestly say Asian m will not harrass you like other m will :-):-D:-):-D |
hallo eno
|
|
Citaat:
Dan klappen we nog eens. In Hong Kong zeker s nachts alleen ronddolen. Doen! |
Mykonos is naar het schijnt ook veilig voor vrouwen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Bij mannen kwam dat besef al vroeger als je wat kogels door je kop kreeg op 1 of andere frontlinie.... Whaha. :lol: "Welcome to the team!" |
Citaat:
|
Citaat:
Neen moet mij inhouden hier; het wordt weer te grof... "bemmeke" is nog zo snoezig. |
Citaat:
Anderzijds, met zo'n uiterlijk kan ik me niet voorstellen dat u waar dan ook zou lastig gevallen worden ... |
Citaat:
|
Citaat:
Ik heb al dingen van u op facebook gezien (heeft u zelf gepost). Afgaande daarop zou ik u nog niet vastpakken met handschoenen aan. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Omgekeerde psychologie. De TS hoopt eigenlijk stiekem om eens lastig te worden gevallen.
|
Citaat:
Maar wat het ook is, ik doe niet aan lastigvallen. En ik ben zowat de witmenskes tegenpool van Aziatisch. De enigen die nog verder weg staan van aziaten zijn volbloed negers. |
Trouw eens met ene.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:52. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be