![]() |
Abou Jahjah komt met Be.One op in Brussel ‘tegen N-VA’
Abou Jahjah komt met Be.One op in Brussel ‘tegen N-VA’
Citaat:
Be.One best de schutkring indraaien? Ik verschiet er van dat men die nog steeds niet het land uitgesmeten heeft die clowneske figuur. Abou Jahjah lijsttrekker: 'Met Franstalige stemmen de N-VA stoppen'. Citaat:
Tjah ... :roll: :roll: |
de N-VA, een ‘racistische en duidelijk anti-Brusselse partij’,
:roll: Onze held: ![]() |
Citaat:
Dan denk je: "Als dat de nieuwe 'helden' zijn?" :roll: Geef mij de Marvel Comics dan maar. :| Na drie jaar stopt De Standaard met de publicatie van de wekelijkse column van Dyab Abou Jahjah. (artikel de dato: 09/01/2017) |
Citaat:
|
Citaat:
Laat ik dan maar even gokken: 'Eentje dat nog kant nog wal raakt?' |
Dat is dik ok.
Hoe meer de linkse kerk verdeeld geraakt bij het ronselen van hun stemmen, hoe beter. |
Citaat:
|
Dat haalt toch geen stemmen, zelfs de moslims weten dat het een schertsfiguur is die Apou.
|
Aboe boe boe boe boeke van Chacha's......awel stoere jongen.....schrik om in Gaza te gaan vechten ? Liever oproer kraaien in de Belgische Gaza-strook??
|
Hmm, die gaat de sossen en de groenen stemmen kosten.
|
Citaat:
:lol: |
Citaat:
|
Citaat:
![]() |
Citaat:
|
Citaat:
hoe beter voor de Vlaamse onafhankelijkheid.:-) Go Jaboe ,go go. |
Citaat:
|
Citaat:
Dat zou eens een bewijs zijn van onafhankelijke journalistiek.:cheer: Wanneer is het Sint-Juttemis? |
Citaat:
Dan kan hij zijn drollen gaan deponeren in het parlement. Ik verkneukel mij al bij voorbaat. :lol: Dat er dan liggen te slapen in het parlement zal zeker geen rariteit blijven. :lol: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:38. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be