![]() |
Aids-epidemie is schuld van Belgen.
Aids-epidemie is schuld van Belgen.
Citaat:
Men kan zich de vraag stellen wat wil die bereiken met het in de 'Belgen' hun schoenen proberen te schuiven? :| Serieuze hoax. Ik ga nog altijd van het standpunt uit dat AIDS ontwikkeld is in één of ander duister laboratorium en men het daarna in Afrika is gaan 'rondstrooien' om de bevolkingswildgroei aldaar een beetje proberen in te dijken. Ik geloof dat er de vorige dagen nog ergens een artikel op het net te vinden was waar men in schreef dat AIDS mislukt zou geweest zijn. (ik kan het even niet terugvinden) En men is er dan ook al jaar- en dag over bezig. The truth is out there: 'Het aidsvirus is een genocide' Straks gaat die clowneske schrijver de Belgen Ebola ook nog in de schoenen schuiven zeker? :rofl: |
Citaat:
Citaat:
|
Onbewust hebben de Belgen in Kinshasa waarschijnlijk wel een bijdrage geleverd aan de verspreiding van het virus. Onbewust, want niemand kende het virus toen.
|
Er komt weinig goeds uit België.
Pedofilie. Aids. Terroristen. Walen. |
Demper , ge vergeet ook GROEN & de rest van de polizieke kwakzalvers !!!!
|
De opwarming van het klimaat is ook de schuld van de Belgen.
|
Laten we "Bello Gallico" er even bij betrekken met dank aan Julius Caesar. :|
"Horum omnium fortissimi sunt Belgae" (Van hen allemaal zijn de Belgen de dappersten) Misschien is niet iedereen dezelfde mening toegedaan? :| |
Vanuit Kinshasa is het virus aan een wereldwijde opmars begonnen. Dat is ondertussen algemeen aanvaardde kennis.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
.... en politics.be :lol:
|
Citaat:
|
Zou de NVA er ook niet voor iets tussen zitten ? :lol:
|
Citaat:
|
Citaat:
Pedofilie, Aids, Ebola, bestialiteit, terroristen, asielzoekers, illegalen, bootjesvluchtelingen ... uit Afrika. Walen uit België. Ach, laat ik het probleem simpel voorstellen: De Belgen hebben het altijd gedaan. :| |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:15. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be