![]() |
VIDEO. Amerikanen tonen hun askruisje ook op televisie
VIDEO. Amerikanen tonen hun askruisje ook op televisie
https://www.hln.be/nieuws/buitenland...visie~acce370d Dit vind ik er wel een tikkie over !! Wij moesten dat destijds ook , thuis , op school , het eerste wat ik deed , naar't toilet en er af !! Op school , 1ste middelbaar , omdat ik het had afgeveegd , moest ik er terug een laten zetten !! Ik zei nee , want ik geloof niet !! Die leraar kon er niet mee lachen , het liet me koud !! :-D |
Ach ja, als het maar geen zeer doet zeker.
|
Citaat:
|
Jouw goed recht om geen askruisje te dragen.
Maar waarom zouden die amerikanen dat niet mogen tonen op tv als ze dat willen? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik heb zulke zenders zelfs uit mijn kanalenlijst geflikkerd !!!! |
Citaat:
|
http://www.presscartoon.com/files/as...nieuwsblad.jpg :lol:
Popie jopie was destijds wel leuk (1985) :-D |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Vergelijk met de de periode tot de jaren 1980, of daaromtrent. Daarvoor vraten de kaloten nooit vlees op een vrijdag. Want daar werd god zeer content van. Nu in eens niet meer. god is van gedacht veranderd. Nu is er nog één dat in 't jaar waar god zo blij van is, als de mensen op dien dag vis en groentes fretten. Vergelijk: god is o zo content als ge een liedje gaat zingen in een groot gebouw, een kerk dus. Maar 't moet op een zondag zijn, anders is het maar half werk. Want telt niet voor je verplichte zondagsdienst. |
Genesis 3:19 In het zweet uws aanschijns zult gij brood eten, totdat gij tot de aarde wederkeert, dewijl gij daaruit genomen zijt; want gij zijt stof, en gij zult tot stof wederkeren.
|
Citaat:
En verder , wie echt gelooft dat dit as is van hun 2000 jaar oud fantasia .... Verder .... sommige religies bekampen zelfs elkander , LOL !! |
Citaat:
Citaat:
Niks menselijks is de goden vreemd, en ook andersom: niks goddelijks (duivels dus) is de mensen vreemd. Hier geldt: zo boven zo beneden. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Welk geloof geweldadig(er) is , boeit me niet , want't is toch allemaal ene pot natte (ge)zeik !!
Mensen die hun geloof (eenderwelk) perse in een andere hun gat wil rammen , da' ze ontploffen !! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:42. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be