![]() |
Scheet van passagier leidt tot noodlanding vliegtuig.
Scheet van passagier leidt tot noodlanding vliegtuig.
Citaat:
![]() Geen alleenstaand geval ... let's fart ![]() |
Het was niet erg genoeg dat het vliegtuig volop CO2 aan het uitstoten was.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
|
Citaat:
:rofl: :rofl: |
Citaat:
|
Ik heb onlangs een scheet gelaten in een overvolle tram
Meer bepaald een seconde voor ik zelf afstapte ik ga in de hel branden :-( |
Citaat:
|
|
Citaat:
|
Soms kan het broekhoesten best wel eens goed van pas komen.
Ik geef een praktisch voorbeeld: U gaat uit winkelen naar één of ander warenhuis. Na al uw waren in het karretje geladen te hebben spurt u naar de kassa. Aangekomen aldaar staat het stampvol mensen. U laat zich niet kennen en kiest een rij waar u beleefd aanschuift uw beurt afwachtende. En dan, dan loopt het fout want er schuift iemand achter u aan die echt de zenuwen heeft en er de pest aan heeft dat hij/zij moet aanschuiven. Die persoon duwt reeds verschillende keren in uw rug, duwt het winkelwagentje tegen uw poep. Dan komt u op het idee :idea: ik laat een scheet. In de meeste gevallen lukt het dat de aanschuivenden achter u eensklaps verdwijnen naar een andere rij. Een ware kakofonie maar het werkt. :lol: |
Soms gebeurde het dat ik écht een scheet moest laten op een overvolle bus of tram...:oops:
Den truuk is dan, als het begint te rieken, je gewoon iemand in de ogen moet kijken die naast u staat en wat beginnen te snuiven. Wedden dat hij het gedaan heeft ? :lol: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
U snel omdraaien, iemand anders in de ogen kijken en zeggen: mor enfin zeg tsssss!!! :roll: Of u toont interesse en vraagt: 'Was er saus bij want dan ben ik hier weg hoor' :| |
Citaat:
Als uwe adem nog naar spruitjes of ajuin riekt val je anders zo door de mand. :lol: |
Let wel, dienen truuk kunde ook gebruiken als de flikken u tegenhouden om je te laten blazen.
'Bweek.... laat diene maar gaan. Diene heeft zeker nie gedronken. Ik riek da zo.' :silly: :silly: |
Citaat:
We zoeken alvast wat anders om het probleem te omzeilen. :? |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:09. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be