![]() |
De 26e mei, dan...
Ik hoor hier dikwijls schuimbekkende conservatieven zeggen dat je op 26 mei wel zal zien.
Wat gaan we zien op 26 mei? De Messias? Het einde van de wereld? Schuim? |
De diepvries?
|
Een nieuwe alliantie opportunisten - sossen?
|
Misschien is het te ver gezocht maar dat is men van mij gewoon dacht ik maar laat ik het vergelijken met wat er in het Maya rijk 'speelde' in een ver verleden.
De Maya's voorspelden nooit het einde van de wereld. Maya's voorspelden een nieuwe start met een nieuwe kalender en een nieuwe leider. Misschien gaat dat na 26 Mei hier ook zo'n richting uit? Wreeeeeeeed ver gezocht want het zal altijd weer hetzelfde zijn- en blijven: Mooie verhaaltjes voor de verkiezingen maar eens dat ze hun slag geslagen hebben komt er van die mooie verhaaltjes niets meer in huis maar voor hun is het *kassa*kassa* Of de mensen moeten er echt genoeg van hebben en hun stem uitbrengen op totaal andere partijen om op die manier hun ongenoegen te uiten. |
Citaat:
Kristof Salvo gaat zich scheren. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik zie daar 2 en 6 benen in. Dat wordt alvast iets leuks. :thumbsup: |
Citaat:
|
Citaat:
EDIT: Hij vermenigvuldigt zelfs al mijn posts. Ave Kristof! |
Nog 21 dagen en Anuna is 18 jaar! :cheer:
|
N-VA wordt dit degoutant rijker? ;)
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik zou toch wel wat schuim willen zien de 26e Misschien moeten ze ergens nog een tiener meisje tevoorschijn toveren waardoor de grote mannen het schijt langs de benen loopt :lol: :lol::lol: |
Citaat:
![]() |
Citaat:
En... hun nieuwe verkiezingstune. :cheer: https://www.youtube.com/watch?v=-0kcet4aPpQ |
Citaat:
|
Citaat:
|
![]() :mrgreen: |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:06. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be