![]() |
Nog een laatste "Schouderklopje (ahum)" voor Kris Peeters van Bart De Wever
:lol:Bart is toch wel "een klein smeerlapke" :lol:
"Kijk naar Kris Peeters, wat een droevig einde" :lol: Zalig gewoon :lol: https://www.hln.be/nieuws/binnenland...inde~a128deb7/ |
Citaat:
|
De kranten noemen dat "hard uithalen" van De Wever. Dat is gewoon zeggen hoe het is: zielig.
|
Ik ben geen fan van Peeters, in tegendeel.
Maar de dag dat Dewever van zijn sokkel valt ga ik toch ook een fles opendoen hoor. Wat een achterlijk, arrogant ventje. |
Citaat:
|
De Wever wentelt zich in de geschiedenis, vooral de Romeinse dan.
En ook de Romeinse geschiedenis is, zoals heel de geschiedenis, erg bloederig. Als je je zo wentelt, dan ga je een taalgebruik hanteren dat daar een weerspiegeling van is. (dat fenomeen zien we ook in andere aspecten van het politieke leven, cfr one down, hundreds to go; Trump neerschieten met revolver, sommige medemensen mestkevers of bruine rakkers noemen ...) |
Citaat:
|
ai laik
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
Bartje moet dit meer doen.
Veel meer :-D |
Wouter is al aan het janken :lol::lol:
https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20190312_04247889 De Romeinen zouden gezegd hebben: "Ga naar huis, laat uw bad vollopen en zet uw aderen open, u bent niet meer nodig. En nu word je naar het Europees parlement gestuurd.” Wat een sukkels toch :rofl::rofl: |
Citaat:
Eens vond ik Kris Peeters alles behalve slecht; maar hoe hij nu zijn kar gekeerd heeft... hij kan niet hard genoeg op zijn plaats gezet worden... Hopelijk heeft hij in Europa een minder grote mond dan ons Verhofstadje... Nog zo'n armzalig figuur... |
Beke heeft gebeld, Kris is aan t overschuimen! :lol:
|
Citaat:
|
Citaat:
![]() |
Citaat:
|
Citaat:
Ik had het niet verwacht, maar mijnheer De Wever gedraagt zich op een manier die eerder bij Fuhrer Philip past. Jammer. Als Peeters ook maar 1 gram hersens heeft, reageert hij hier niet op. Ik hoop overigens dat hij zelf beseft dat hij daardoor ook zijn eigen 'vader van de partij' en Minister President Geert Bourgeois belachelijk maakt, want die gaat ook de europese lijst trekken. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:28. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be