Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Godsdienst en levensovertuiging (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=111)
-   -   Hoe geraken we af van islamofoben? (https://forum.politics.be/showthread.php?t=247555)

Guinevere 12 maart 2019 22:13

Hoe geraken we af van islamofoben?

Twee belangrijke acties:
Een stijging van het aantal moslimmigranten naar het Westen.
Moslims dienen meer kinderen te krijgen.

Immers hoe meer moslims hier, hoe minder andersgelovigen en bijgevolg islamofoben er kunnen zijn . Het positieve is dat we hier alvast op de goede weg mee zijn.

Aarchzstvwqmrmbtvnpq 12 maart 2019 22:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Guinevere (Bericht 8961855)
Twee belangrijke acties:

Immers hoe meer moslims hier, hoe minder andersgelovigen en bijgevolg islamofoben er kunnen zijn . Het positieve is dat we hier alvast op de goede weg mee zijn.

Op mijn mening zal het geen effect hebben omdat ik sowieso niet alle moslims over één kam scheer, maar als het de bedoeling was om islamofobie te stimuleren door provocerende standpunten in te nemen, ben je alvast op de goede weg.

Skobelev 13 maart 2019 07:38

Als alle islamieten verdampen hebben we ook geen islamofoben meer. Win-win.

maddox 13 maart 2019 07:47

Bestaat dat wel, iemand met een onredelijke angst voor een politiek/religieuze ideologie die discriminatie, misogynie, moord, verkrachting, plundering, verminking, brandstichting en slavernij als normaal bestempeld?

Aton 13 maart 2019 07:48

Citaat:

Twee belangrijke acties:

Hoe meer kinderen, hoe sneller de opwarming van de aarde. Goe bezig !

Pandareus 13 maart 2019 07:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Aton (Bericht 8961990)
Hoe meer kinderen, hoe sneller de opwarming van de aarde. Goe bezig !

Het internet troll typetje Guinevere dient enkel om op regelmatige wijze via uitdagende stellingen anti moslim reacties los te weken.

Skobelev 13 maart 2019 08:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus (Bericht 8961997)
Het internet troll typetje Guinevere dient enkel om op regelmatige wijze via uitdagende stellingen anti moslim reacties los te weken.

Daar hebben we geen trol voor nodig, een krant of het dagelijks journaal is voldoende.

Elio di Supo 13 maart 2019 08:09

Citaat:

Twee belangrijke acties:

Dus je benadrukt hier even dat moslims niet of nauwelijks kunnen integreren en zich doorgaans gedragen als slechte gasten met lompe manieren?

Wat jij daarboven beschrijft doet eerder denken aan een zwerm sprinkhanen die oogst na oogst komt kaalvreten en niets van waarde nalaat. Sorry, maar daar kun je dus geen beschaving op bouwen.

harriechristus 13 maart 2019 11:54

Wat krachtig bloed uit het Midden-Oosten (samen met de olie) zal hier de gedegenereerde slappe hap wat oppeppen....:-D

marie daenen 13 maart 2019 11:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev (Bericht 8962003)
Daar hebben we geen trol voor nodig, een krant of het dagelijks journaal is voldoende.

2

Anna List 13 maart 2019 12:06

Citaat:

Twee belangrijke acties:

volgens mij kweek jij er met al je provocaties meer dan dat jij moslims kan werpen.

keep up the good work! :thumbsup:

^_^ 13 maart 2019 16:16

Citaat:

Twee belangrijke acties:

Een fobie oplossen door meer? Bij deze is dus ook de term islamofobie begraven.

marie daenen 13 maart 2019 17:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Anna List (Bericht 8962171)
volgens mij kweek jij er met al je provocaties meer dan dat jij moslims kan werpen.

keep up the good work! :thumbsup:

2

eno2 13 maart 2019 17:31

Citaat:

Via censuur.
Zoals ik al twee keer gecensureerd ben, een keer in The Guardian om te zeggen: 'Islamofobie is normaal' en de ander was El Pa?*s.

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door maddox (Bericht 8961989)
Bestaat dat wel, iemand met een onredelijke angst voor een politiek/religieuze ideologie die discriminatie, misogynie, moord, verkrachting, plundering, verminking, brandstichting en slavernij als normaal bestempeld?

:thumbsup:

maddox 14 maart 2019 06:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door eno2 (Bericht 8962540)
:thumbsup:

Woha, nu word ik zenuwachtig.

patrickve 14 maart 2019 07:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ^_^ (Bericht 8962428)
Een fobie oplossen door meer? Bij deze is dus ook de term islamofobie begraven.

Endloesung. Exterminatie van alles wat niet islam is, dan is er ook geen islamofobie meer. Dat was het idee.

Niet met gas, maar met totale overwoekering.

Lof der Zotheid 19 maart 2019 16:12

Simpel, door de reden van die "islamofobie" (ik laat nu even in het midden of die term ook maar de minste rechtvaardiging heeft) permanent te verwijderen. Met andere woorden: islamieten weg, islamofobie weg. Laat ze allemaal naar hun islamitische paradijzen verkassen (u ziet hoe aardig ik ben) en er blijven. 't Moet niet altijd ingewikkeld zijn.

harriechristus 20 maart 2019 08:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Lof der Zotheid (Bericht 8968684)
Simpel, door de reden van die "islamofobie" (ik laat nu even in het midden of die term ook maar de minste rechtvaardiging heeft) permanent te verwijderen. Met andere woorden: islamieten weg, islamofobie weg. Laat ze allemaal naar hun islamitische paradijzen verkassen (u ziet hoe aardig ik ben) en er blijven. 't Moet niet altijd ingewikkeld zijn.

Moeten de westerlingen zich dan ook helemaal uit het Midden-Oosten terug terug trekken?

Aton 20 maart 2019 09:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door harriechristus (Bericht 8969345)
Moeten de westerlingen zich dan ook helemaal uit het Midden-Oosten terug terug trekken?

Zeker alle soorten van hulpverleners en artsen zonder grenzen. :roll:

harriechristus 20 maart 2019 10:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Aton (Bericht 8969422)
Zeker alle soorten van hulpverleners en artsen zonder grenzen. :roll:

Ja, ja, Aton gaat er wel heen om de boel op te ruimen....:lol:

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:50.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be