![]() |
Hoe geraken we af van islamofoben?
Twee belangrijke acties:
Een stijging van het aantal moslimmigranten naar het Westen. Moslims dienen meer kinderen te krijgen. Immers hoe meer moslims hier, hoe minder andersgelovigen en bijgevolg islamofoben er kunnen zijn . Het positieve is dat we hier alvast op de goede weg mee zijn. |
Citaat:
|
Als alle islamieten verdampen hebben we ook geen islamofoben meer. Win-win.
|
Bestaat dat wel, iemand met een onredelijke angst voor een politiek/religieuze ideologie die discriminatie, misogynie, moord, verkrachting, plundering, verminking, brandstichting en slavernij als normaal bestempeld?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Wat jij daarboven beschrijft doet eerder denken aan een zwerm sprinkhanen die oogst na oogst komt kaalvreten en niets van waarde nalaat. Sorry, maar daar kun je dus geen beschaving op bouwen. |
Wat krachtig bloed uit het Midden-Oosten (samen met de olie) zal hier de gedegenereerde slappe hap wat oppeppen....:-D
|
Citaat:
|
Citaat:
keep up the good work! :thumbsup: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Zoals ik al twee keer gecensureerd ben, een keer in The Guardian om te zeggen: 'Islamofobie is normaal' en de ander was El Pa?*s. Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Niet met gas, maar met totale overwoekering. |
Simpel, door de reden van die "islamofobie" (ik laat nu even in het midden of die term ook maar de minste rechtvaardiging heeft) permanent te verwijderen. Met andere woorden: islamieten weg, islamofobie weg. Laat ze allemaal naar hun islamitische paradijzen verkassen (u ziet hoe aardig ik ben) en er blijven. 't Moet niet altijd ingewikkeld zijn.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:50. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be