![]() |
Nederland heeft er een lap op gegeven
FvD wint als nieuwkomer, regeringspartijen afgestraft, de mensen worden stilaan wakker.
https://www.hln.be/nieuws/buitenland...raft~a3206369/ Go Thierry, go :cheer: |
Sossen blijven klop krijgen :D
|
Ook in de stad Utrecht werd GroenLinks de grootste partij, met 27,8% van de stemmen. Op enige afstand volgden D66 (14,5%) en de VVD (12,6%). De PvdA behaalde een niet onverdienstelijke 8% van de stemmen, Forum voor de Democratie behaalde evenveel stemmen als de Partij voor de Dieren: 6,8%.
8% is nu ook al niet onverdienstelijk. :rofl: |
Wilders is 4 van zijn 9 zetels kwijt. "Een beperkt verlies" volgens hem. ROFLOL!!!!
|
Citaat:
Ik vind het programma van FvD iets minder erg dan dat van de PVV, maar toch zou ik op hen niet stemmen. |
Citaat:
|
Citaat:
Wat gaan Anuna en Groen hier van zeggen? |
Citaat:
FvD is op sociaal-economisch vlak ook niet links, de PVV zeker wel. Ook is de FvD voor de legalisatie van cannabis, de PVV (dacht ik toch) zeker niet. Baudet is een ijdeltuit, maar hoor hem wel graag bezig. Soms toch. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Toch lijkt het zo uit te draaien dat Rutte er groen-links zal gaan bijnemen in zijn regering met "meer partijen dan ministers".
|
Citaat:
|
Citaat:
En voor je begint te zagen over "jamaar dat was de schuld van de VVD & het CDA": gedogen is niet hetzelfde als mee besturen. |
Citaat:
Hoeveel ministers of hoge "pief" ken je die in zo'n islam-buurt woont ?? Maar wel de gewone mensen aanporren om "tolerant en verdraagzaam" te zijn. :roll: |
Citaat:
Als je mee wil doen, moet je compromissen sluiten, geen onderlinge ambras blijven maken en vooral niet gaan afbreken wat je zelf steunde. Een beetje zoals de N-VA nu niet lijkt te snappen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:22. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be