Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Maatschappij en samenleving (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=10)
-   -   Uitzicht op homo-sex bos! ... (https://forum.politics.be/showthread.php?t=247697)

zwart op wit 22 maart 2019 16:24

Uitzicht op homo-sex bos! ...

bron. HLN 22/03/2019

Gezin koopt huis met uitzicht op homoseksplek: “Soms zijn ze met zes man bezig”
Toen Kim Duin-Oosterman en haar man een karakteristieke jaren 30-woning kochten in het Nederlandse Benningbroek, een dorp zo’n 45 kilometer ten noorden van Amsterdam, hadden ze geen idee dat de kinderkamers uitkeken op een homo-ontmoetingsplek. Achter hun huis vinden dagelijks seksuele ontmoetingen tussen mannen plaats. “Soms zijn ze met z’n zessen bezig”, vertelt de gefrustreerde moeder van drie.

Ongelooflijk dat de overheid niet optreed tegen dit soort wansmakelijkheden en openbare zedenschennis! Dit soort praktijken moet bestraft worden met effectieve gevangenisstraf! Wat je in privé-omstandigheden uitvoert in eigen woning of kamer OK tot daar toe, maar openbaar met bewoners en kinderen in de buurt moet iedereen zich gedragen! Ongeacht geaardheid! Toch wel straf dat dit vaker voorkomt met homofielen...

De schoofzak 22 maart 2019 16:51

Er mogen (of beter: er moeten) gedoogplaatsen komen waar ongegeneerd gesekst kan worden. Zowel voor homo's als voor hetero's.
Maar nooit zo dicht bij huizen, of in andere omstandigheden, waar iemand daar dan last van heeft.

De schoofzak 22 maart 2019 16:54

In de titel van de draad staat homo-seks-bos. Een bos dus.
Wel, op een Nederlandse wepsijt las ik toch iets anders dan een bos: de mama vertelde dat haar kinderen vanuit hun tuin die gasten bezig zien dat ze mekaar pijpen.
Dat lijkt me dus geen geschikte locatie te zijn.

TV-verslaafde 22 maart 2019 17:04

Komkommer nieuws.

=> release the hounds....

patrickve 22 maart 2019 17:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak (Bericht 8972081)
Er mogen (of beter: er moeten) gedoogplaatsen komen waar ongegeneerd gesekst kan worden. Zowel voor homo's als voor hetero's.

?

Da's een prive affaire die ge prive moet houden he. Ik zie het nut niet om openbare ruimte te reserveren voor exhibitionisten die per se in het zicht van anderen willen neuken.

Wat die mensen betreft: ik zou dat filmen en op youtube zetten. Wedden dat het ophoudt ?

Het Verzet 22 maart 2019 17:43

Loodjes tegen de klootjes...

Xenophon 22 maart 2019 18:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak (Bericht 8972081)
Maar nooit zo dicht bij huizen, of in andere omstandigheden, waar iemand daar dan last van heeft.

Die bestaan al, ze noemen dat woningen.

Anna List 22 maart 2019 19:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon (Bericht 8972143)
Die bestaan al, ze noemen dat woningen.

Darkrooms.

fox 22 maart 2019 19:14

Er bestaan toch genoeg parenclubs zeker? Misschien eentje oprichten voor homo's. Potentiele goudmijn lijkt me.

morte-vivante 22 maart 2019 19:18

webcam en live streamen

een goudmijn denk ik zo

Anna List 22 maart 2019 19:46

Denken jullie nu echt dat dit al niet overal bestaat? :p

Libro 22 maart 2019 19:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door zwart op wit (Bericht 8972044)
bron. HLN 22/03/2019

Gezin koopt huis met uitzicht op homoseksplek: “Soms zijn ze met zes man bezig”
Toen Kim Duin-Oosterman en haar man een karakteristieke jaren 30-woning kochten in het Nederlandse Benningbroek, een dorp zo’n 45 kilometer ten noorden van Amsterdam, hadden ze geen idee dat de kinderkamers uitkeken op een homo-ontmoetingsplek. Achter hun huis vinden dagelijks seksuele ontmoetingen tussen mannen plaats. “Soms zijn ze met z’n zessen bezig”, vertelt de gefrustreerde moeder van drie.

Ongelooflijk dat de overheid niet optreed tegen dit soort wansmakelijkheden en openbare zedenschennis! Dit soort praktijken moet bestraft worden met effectieve gevangenisstraf! Wat je in privé-omstandigheden uitvoert in eigen woning of kamer OK tot daar toe, maar openbaar met bewoners en kinderen in de buurt moet iedereen zich gedragen! Ongeacht geaardheid! Toch wel straf dat dit vaker voorkomt met homofielen...

Een emmer koud water helpt.

Anna List 22 maart 2019 19:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Libro (Bericht 8972199)
Een emmer koud water helpt.

Een loodjes geweer ook. :lol:

Wat denk je, dat ze naar de politie gaan stappen?

De schoofzak 22 maart 2019 20:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door patrickve (Bericht 8972108)
?

Da's een prive affaire die ge prive moet houden he. Ik zie het nut niet om openbare ruimte te reserveren voor exhibitionisten die per se in het zicht van anderen willen neuken.

Wat die mensen betreft: ik zou dat filmen en op youtube zetten. Wedden dat het ophoudt ?

Dat een individu het nut niet inziet van het een of het ander, is geen argument.

Mijn enig argument is: het bestaat. En waar het bestaat, is het populair. De bedoelde activiteiten zijn niet geheel vrijblijvend (net als naaktrecreatie aan zee ..., net als de chaussée d'amour en het schipperskwartier, Baie Des Cochons Cap D'agde), dus kan het beter iets of wat gereguleerd in het oog gehouden worden.

Libro 22 maart 2019 20:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Anna List (Bericht 8972206)

Of als je echt indruk wil maken:

Anna List 22 maart 2019 20:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak (Bericht 8972225)
Dat een individu het nut niet inziet van het een of het ander, is geen argument.

Mijn enig argument is: het bestaat. En waar het bestaat, is het populair. De bedoelde activiteiten zijn niet geheel vrijblijvend (net als naaktrecreatie aan zee ..., net als de chaussée d'amour en het schipperskwartier, Baie Des Cochons Cap D'agde), dus kan het beter iets of wat gereguleerd in het oog gehouden worden.

Beetje gelijk cannabis en cocaïne bedoel je? :lol:

Elio di Supo 22 maart 2019 21:20

Er zijn al genoeg plaatsen waar je ongeremd kunt vozen. Men schijnt niet te snappen dat sommigen er juist een kick van krijgen om het daar te doen waar het foei is.

Ik wandelde ooit eens in een bos nabij een koppeltje dat volop aan het stoeien was. De glimlach die ze me toewierp sprak boekdelen.

DewareJakob 22 maart 2019 21:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Anna List (Bericht 8972206)

Die trekken zich daar geen fluit van aan. :lol:

Anna List 22 maart 2019 21:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door DewareJakob (Bericht 8972288)
Die trekken zich daar geen fluit van aan. :lol:

:rofl:

Anna List 22 maart 2019 21:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Elio di Supo (Bericht 8972286)
Er zijn al genoeg plaatsen waar je ongeremd kunt vozen. Men schijnt niet te snappen dat sommigen er juist een kick van krijgen om het daar te doen waar het foei is.

Ik wandelde ooit eens in een bos nabij een koppeltje dat volop aan het stoeien was. De glimlach die ze me toewierp sprak boekdelen.

:D

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:25.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be