Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Binnenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=13)
-   -   allahu akbar in Roeselare? (https://forum.politics.be/showthread.php?t=247701)

Eduard Khil 22 maart 2019 20:57

allahu akbar in Roeselare?

https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf201...ewd2GqYpEnV5fM

der untergang des abendlandes...

:lol:

Anna List 22 maart 2019 21:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Eduard Khil (Bericht 8972271)

Wat een slappe schooldirecteur... :evil:

alberto 22 maart 2019 21:19

Op een dag vindt je de job van je leven, leerkracht in het beroepsonderwijs. :roll:

Elio di Supo 22 maart 2019 21:25

Leve de sociale media maatschappij.

Het filmpje ging virraaaaaal.

Zipper 22 maart 2019 21:29

En dan hoor ik nog juist die omhooggevallen en boertige debiel van een Bert Bultinck, verontwaardigd doen, omdat Van Grieken de islam een fascistoïde ideologie vindt. :roll:
Keurige passage trouwens van Tom Van Grieken in "De Afspraak op Vrijdag" :thumbsup:

Anna List 22 maart 2019 21:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Elio di Supo (Bericht 8972292)
Leve de sociale media maatschappij.

Het filmpje ging virraaaaaal.

Heb je het?

Zipper 22 maart 2019 21:33

1 Bijlage(n)
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Anna List (Bericht 8972281)

Nog slapper dan zo'n tricolore dweil

Libro 22 maart 2019 21:41

Een dagje schorsing voor die snotaap vs ontslag...

Zucht 22 maart 2019 21:44

De vakbonden zulen zeker gaan staken tegen dit onterecht oontslag;
Duh...

werkman 22 maart 2019 22:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zucht (Bericht 8972318)
De vakbonden zulen zeker gaan staken tegen dit onterecht oontslag;
Duh...

Vandaag op het nieuws weer zoiets dat ik niet begrijp.
De tewerkstellingsgraad is nog nooit zo hoog geweest.
En de autostrades hangen vol met stationair draaiende voertuigen die opbrengen voor de schatkist.
Goed, denk ik dan. De tijd is aangebroken om een appeltje voor de dorst opzij te zetten.
Maar......niemand spreekt over dat appeltje.
Mijn standpunt is dus :"Zoveel te meer er binnen komt; zoveel te meer er wordt doorgedraaid.
Maar ik zal het wel verkeerd zien denk ik.
Ik ben een oude kraai. Maar op die manier hebben ze wel ons vroeger leren rekenen in de school. 8-)

Garry 23 maart 2019 01:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Anna List (Bericht 8972281)

Ze schijten in hun broek voor dat soort. Die leerkracht ontslaan is minder risico vol. Van hun gat maken tegen dat soort brengt gegarandeerd represailles tot gevolg. Meer moet ge daar niet achter zoeken.

SDX 23 maart 2019 01:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Garry (Bericht 8972497)
Ze schijten in hun broek voor dat soort. Die leerkracht ontslaan is minder risico vol. Van hun gat maken tegen dat soort brengt gegarandeerd represailles tot gevolg. Meer moet ge daar niet achter zoeken.

't Is de beschermde soort eh.

lamenielachen 23 maart 2019 03:48

Echt Belgisch, je mag dagelijks uitgedaagd worden door die snotneuzen maar jij moet koelbloedig blijven. (zwijgen)
Het mag dan al zo horen te zijn ook die leerkracht is maar een "mens" en dan is die straf buitensporig.
In Molenbeek stonden ze te voetballen tegen onze nieuwe ingangspoort die ze als goal gebruikten.
Toen ik er beleefd een opmerking over maakte kreeg ik de "familie" op bezoek die me uitmaakte voor racist ..... "het nieuwe België?"

lamenielachen 23 maart 2019 03:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Garry (Bericht 8972497)

Dat is het verschil met de Vlamingen, die kijken de andere kant op ipv voor mekaar op te komen.
Samen met regeringen die voor de stemmetjes gaan hebben we spijtig genoeg wat we gezaaid hebben.

Elio di Supo 23 maart 2019 06:06

Mooi signaal naar buiten toe. Dit zal vele ettertjes er toe aanzetten om hun "geluk" te proberen. Staat een leerkracht je niet aan lok dan een reactie uit.

Een troost, op een dag worden die ettertjes zelf groot en moeten ze op hun beurt omgaan met de ettertjes die nadien komen.

fred vanhove 23 maart 2019 06:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door lamenielachen (Bericht 8972546)
Dat is het verschil met de Vlamingen, die kijken de andere kant op ipv voor mekaar op te komen.
Samen met regeringen die voor de stemmetjes gaan hebben we spijtig genoeg wat we gezaaid hebben.

Klopt. We zijn een maatschappij van individualisten geworden. Ieder voor zich.
Vooral de Vlamingen .....Walen nog iets minder alhoewel het tij ook daar aan het keren is.

patrickve 23 maart 2019 06:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Eduard Khil (Bericht 8972271)

Maar nee, die leerkracht wilde die leerling motiveren om een aktie voor het klimaat te ondernemen. Ze weten in 't onderwijs ook precies niet wat ze willen he.

Hypochonder 23 maart 2019 07:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Libro (Bericht 8972314)
Een dagje schorsing voor die snotaap vs ontslag...

Inderdaad, het bruin gespuis lacht zich alweer een breuk om zoveel vertoon van zwakheid en ongelijkheid.

En hoe komt er dat er een opname gemaakt is van dit incident? Wellicht was dit doodleuk op voorhand afgesproken door het gespuis: daag jij haar uit en ik zal het opnemen...

marie daenen 23 maart 2019 08:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door werkman (Bericht 8972338)
Vandaag op het nieuws weer zoiets dat ik niet begrijp.
De tewerkstellingsgraad is nog nooit zo hoog geweest.
En de autostrades hangen vol met stationair draaiende voertuigen die opbrengen voor de schatkist.
Goed, denk ik dan. De tijd is aangebroken om een appeltje voor de dorst opzij te zetten.
Maar......niemand spreekt over dat appeltje.
Mijn standpunt is dus :"Zoveel te meer er binnen komt; zoveel te meer er wordt doorgedraaid.
Maar ik zal het wel verkeerd zien denk ik.
Ik ben een oude kraai. Maar op die manier hebben ze wel ons vroeger leren rekenen in de school. 8-)

Zoveel te meer er binnen komt; zoveel te meer er wordt doorgedraaid. en zoveel te meer ze bijeisen...
Wat komt heel die klimaathetse hen goed uit... We zullen het geweten hebben in onze portemonnée en wat het klimaat betreft zal het er geen haar op verbeteren, want dat is toch niet het doel van die profiteurs...

marie daenen 23 maart 2019 08:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Elio di Supo (Bericht 8972572)
Mooi signaal naar buiten toe. Dit zal vele ettertjes er toe aanzetten om hun "geluk" te proberen. Staat een leerkracht je niet aan lok dan een reactie uit.

Een troost, op een dag worden die ettertjes zelf groot en moeten ze op hun beurt omgaan met de ettertjes die nadien komen.

Oh maar die ettertjes zullen hun weg wel vinden, want ze weten dat hun alles is toegestaan met onze slappe justitie... Ook en vooral als ze groot zijn...

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:50.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be