![]() |
Trolbende zal forummer aanvallen als moordenaar, na vertellen van een droom.
Trolbende zal forummer aanvallen als moordenaar, na vertellen van een droom.
Dagboek notie 24.2.18 Dreamteam: Ik stampte een jonge Jan De Sterke* mijn oudste neef, dood bij een toevallige ontmoeting op het strand toen hij me totaal negeerde en liet zijn ontzield lichaam achter aan de vloedlijn. *even fictief als mijn moordenaarschap en mijn pedofielenschap |
Citaat:
Je doet jezelf te veel eer aan. Een bende suggereert coöperatie en coördinatie. Geen van beiden zijn hier van toepassing. Het zijn gewoon allemaal individuen die jouw gezeik meer dan moe zijn. |
|
Boehoehoe. Arme sukkelaars die al een lustrum + mijn gezeik lezen en er op blijven reageren. . Wie verplicht ze soms mijn gezeik te blijven lezen? HUn gezeik staat al sinds jaar en dag op mijn negeerlijst.
Het is dus puur opzettelijk groepsgetrol door het wolfpack. Slechts een paar wolfjes zijn er afgegooid, zoals Jack, Stingray en Eigenzinnig. Groeten De moordende pedofiel Of de pedofiele moordenaar Je mag kiezen. |
Citaat:
![]() |
Citaat:
Je moordenaarschap kan immers niet overtuigen. |
Khilkiller2 ga weg.
|
En Eymetaweflauwekul ook.
|
Citaat:
Zoals mezelf een moordende pedofiel noemen en een pedofiele moordenaar. |
drollo 2 verliest voor de moment een poll 1 tegen 20, maar leert zijn les nog altijd niet :lol:
|
Citaat:
https://www.youtube.com/watch?v=VOjQ2MRw-Fc |
Ha de Svennies.
Hoe is het nog zoal met je intellectuele hygiëne? |
Citaat:
|
Das Leiten des alten Eno.
|
Citaat:
|
Citaat:
![]() |
Citaat:
Die stuurt mij op FB ook altijd berichten in't Duits (maar ze stoeft altijd dat ze GOED Nederlands kan schrijven :lol::lol:) |
Citaat:
|
Citaat:
Een beter antwoordje heb ik er niet op. ;) |
Citaat:
![]() |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:40. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be