![]() |
Nog maar pas benoemd, en islamitische burgemeester krijgt al streken...
https://www.hln.be/regio/leuven/leuv...taan~a449f20a/
Als zelfs een autoritair en totalitair type als Louis Tobback in het verleden geen probleem zag in fuivende en dronken studenten, kunnen we enkel concluderen dat "een zekere religie" de nieuwe, en tevens islamitische burgemeester (Mohamed Ridouani) inspireerde om bepaalde studenten-tradities aan banden te leggen. |
Als je comazuipen wil oplossen door dansplaatsen te sluiten zou je met een even strak gezicht kunnen pretenderen terrorisme te willen bestrijden door moskeeën te sluiten.
|
Het Leuvense volkje heeft de leiders die het verdient. Als je links stemt , krijg je van die toestanden. Misschien ook bier, wijn, schuimwijn, sterkedranken verbieden in alle Leuvense horecazaken, nog juist water en frisdranken , koffie en thee natuurlijk.
|
Citaat:
|
Maar die wet bestaat al sinds de jaren 1880. De wet op de beteugeling van dronkenschap.
je mag niet stomdronken op straat, kotsend of niet. Daar moeten we geen muzel voor hebben om dat nog eens te vertellen. Hetgeen wel terug zou mogen gebeuren is dat ome agent de zattekloot een nachtje in de cel kan laten ontnuchteren , eens goed de levieten lezen, desnoods er een boete aan vast laten plakken, en zonder verder magistratureel gezeik verder gaan. Zo ging dat "nog niet zo lang geleden". En nog steeds in bepaalde streken. |
Zonder overleg, way to go natuurlijk. :roll:
|
Geen compassie met die zuipende studentjes.
|
Blijkbaar verwarren studenten in Leuven nu ook al zuipen met studeren. Ik denk dat ze in Oxford, Cambridge of Harvard daar ook niet bepaald mee opgezet zouden zijn.
|
Haja, in Great Britain, de bakermat en het nec plus ultra van het comazuipen.
|
Citaat:
|
Citaat:
- zij die goed studeren - zij die zuipen - zij die erin slagen om te zuipen en goed te studeren. Dat laatste is moeilijker dan je zou denken. Maar er zijn er verschillende. |
Citaat:
Hij lijkt me eerder één van de vele stille ex-moslims in de politiek. Die nog wat feesten meeviert voor de stemmen en voor de familie. Maar ik kan me vergissen. Kan iemand meer licht werpen op deze zaak? |
Citaat:
|
Citaat:
|
dan maar terug middagdampkoten organiseren.
|
Citaat:
|
Citaat:
Wordt er een gerechtszaak aangespannen tegen die misdadige studentenclub? |
Citaat:
- Hé, er valt een wielertoerist dood op de Ventoux, hup fietsers mogen de ventoux niet meer op - Hé er lopen pedo's in het vaticaan, dus we verbieden de Kerk Ik kan zo nog wel even doorgaan hoor, maar wat er bij niet ingaat is dat je een gemeenschap in zijn geheel straft, omwille van de daden van enkelingen. |
Citaat:
-hey er laat iemand een peuk achter op t strand, algemeen rookverbod op t strand... |
Citaat:
Ik ben er geen voorstander van. Getoond wordt hier onrechtstreeks wel wat voor een sociaal probleem de hard drug alcohol eigenlijk wel niet is. Misschien kan de burgemeester beter iets minder destructief voor gezondheid en maatschappij legaliseren. Je kan beter begeleiden hoe men zich amuseert dan amusement willen verbieden. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:20. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be