![]() |
Paus trekt hand herhaaldelijk weg wanneer gelovigen zijn hand willen kussen.
Paus trekt hand herhaaldelijk weg wanneer gelovigen zijn hand willen kussen.
Zou dat om hygiënische redenen zijn of moeten we dat ergens anders gaan zoeken? Het lijkt mij eigenaardig da er een hygiënische reden achter schuilt want een tijd geleden waste & kuste de paus de voeten van migranten en van gedetineerden. ![]() |
Ik interpreteer dat als "kniel niet voor mij. Ik ben uw dienaar niet uw meester".
|
Citaat:
Dat is zo het geheim van het celibaat...:-D |
Hij is die mensen gewoon aan t uitlachen, dat zie je toch. :lol:
|
Volgens mij stinkt zijn vinger naar jeugdige stront.
|
Citaat:
Plus: het ging schijnbaar om die ring. Mensen wilden die ring kussen. Mijn idee was zijn boodschap dat het maar een ring is. Christendom gaat niet om het aanbidden van voorwerpen, ook niet als dat voorwerp toevallig de ring van de Paus is. |
Citaat:
|
Citaat:
Als een onnozelaar knielen om iemands ring te willen kussen past perfect bij deze cultus. |
Citaat:
FIFY: Go kiss your mothers' behind , dat is wat de paus denkt !! :lol: Ik wil popie jopie zelfs ni' in mijn buurt !! Laat staan , buigen (en/of) voor knielen voor die platte pannenkoek !! |
Citaat:
Heeft hij liever dat de mensen zijn mother's behind gaan kussen ?? 8O :? Asjemenou , krijg nou wat , nou breekt m'n klomp helemaal in 4 !! :? 8O https://www.youtube.com/watch?v=1lS3WANlN6E 8-) |
Citaat:
|
Citaat:
Algemeen geldend is de regel niet. |
Ik zou het ook maar raar vinden als mensen plots mijn hand willen kussen 8O Beurk !
|
Citaat:
Nationalisten doen dat met vlaggen en liedjes, ideologen met symbolen (zoals hakenkruisen of sikkels en hamers)... Geld is ook zo iets. Maar het is zo oud als de wereld. De eerste tekenen van "civilisatie" komen meestal overeen met het ontdekken van concrete dinges die de symbolen zijn van abstracte machtsentiteiten (vaak gepersonifieerde goden). Gans de machtswereld zit vol van de associatie van concretere dingen aan abstracte machtsideeen. |
het was dus gewoon smetvrees.
binnenkort iedereen gewoon een vuistje. |
Citaat:
Of wist je soms niet dat de Paus een homo is, net als Jezus en net als diens Vader. Alle drie zonder vrouw. |
Ergens gelezen op het internet:
hij trekt die mensen hun hoofd in de richting van zijn geslachtsorgaan, den heten toef. |
Citaat:
|
Och, da's een tik nerveux van katholieken.
Van Gheluwe deed dat ook veel. Zijn hand terugtrekken, en dan vooruitduwen, en weer terugtrekken,... |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:59. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be