Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Staatsinrichting (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=17)
-   -   Charleroi is het buitenland (https://forum.politics.be/showthread.php?t=24782)

snoodaard 22 november 2004 23:47

Charleroi is het buitenland

Gisterenavond ben ik bijna uit mijn zetel gevallen van het lachen,op de RTBF toonde men een fragment waarop bert"den bleiter"anciaux in de laatste show vertelde dat hij wist dat basketploeg Oostende 2de stond in de competitie.Toen Marc Uyterhoeven vroeg of hij wist dat Charleroi 1ste stond gaf bertje toe dat hij dat niet wist maar dat Charleroi eigenlijk wel het buitenland is:-)

De waalse presentatoren keken verbijsterd en angstig(zijn de miljarden straks foetsie?).

Patriot! 23 november 2004 00:22

Wie is er nu geïnteresseerd in den bleiter :roll:

snoodaard 23 november 2004 00:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Patriot!
Wie is er nu geïnteresseerd in den bleiter :roll:

Uw walsche buren blijkbaar.

Ambiorix 23 november 2004 07:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door snoodaard
De waalse presentatoren keken verbijsterd en angstig(zijn de miljarden straks foetsie?).

héhé, als ze al schrik hebben van onzen bleiter.. dan zijn het ook maar angsthazen. Het ergste hebben ze nog niet gezien!

Patriot! 23 november 2004 10:29

Ja!! Wacht maar tot Alexandra Colen in beeld komt!! :lol:

Piet Hein 23 november 2004 10:32

bespaar me dat aub.

Geertje 23 november 2004 11:43

Bertje, iemand die denkt dat jointjes rollen een sport is. En die komt over sport spreken. Als België iets wil doen voor amateursport of professionele sport moet men 1 ding doen : Bertje naar de maan sturen met een enkel ticket.

Deze man is een schande voor sportminnend België, zijn enige doel is de sport tot de laatste steen af te breken.

snoodaard 23 november 2004 11:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zwart & Geel
héhé, als ze al schrik hebben van onzen bleiter.. dan zijn het ook maar angsthazen. Het ergste hebben ze nog niet gezien!

Als ze hun medestanders van de bub zien,dan slaat de schrik hun helemaal om het hart.:snipersm: :belg: :snipersm: :bub:

Everytime 23 november 2004 13:27

Citaat:

Gisterenavond ben ik bijna uit mijn zetel gevallen van het lachen,op de RTBF toonde men een fragment waarop bert"den bleiter"anciaux in de laatste show vertelde dat hij wist dat basketploeg Oostende 2de stond in de competitie.Toen Marc Uyterhoeven vroeg of hij wist dat Charleroi 1ste stond gaf bertje toe dat hij dat niet wist maar dat Charleroi eigenlijk wel het buitenland is:-)

8) Komend van Bert Anciaux, dat verbaast me niet. Oostende is ook het buitenland voor mij.8)

Everytime 23 november 2004 13:30

Citaat:

Uw walsche buren blijkbaar.

Ik heb alvast dat niet gezien. Maar ja, ik kijk ook naar het nieuws op France 2...........

Everytime 23 november 2004 13:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zwart & Geel

Schrik? In uw dromen misschien.............

Geertje 23 november 2004 13:39

Everytime, kunnen jullie Bertje niet adopteren. Dan zijn wij eindelijk van deze zwakzinnige figuur verlost. Help ons, a.u.b. . We geven er nog Freya en Fientje bovenop.:hug:

djaap 23 november 2004 13:41

Marc Uyterhoeven vroeg dus wie eerste in de belgische basket-ball kampioenschap is aan de de minister van sport Anciaux... Anciaux heeft gezegd : Roeselare..... Roeselare speelt niet in D1... prima M. de minister van Sport, prima...

en leve Marc Uyterhoeven !

jOOSt 23 november 2004 13:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Everytime
Ik heb alvast dat niet gezien. Maar ja, ik kijk ook naar het nieuws op France 2...........

Hahahaha! Dat wisten we nog niet...u luisterd ook naar een Franse radio, leest een Franse krant, eet Frans stokbrood en...zit de hele dag Frans te tikken op een Frans forum! ;-)

jOOSt 23 november 2004 13:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Geertje
Everytime, kunnen jullie Bertje niet adopteren. Dan zijn wij eindelijk van deze zwakzinnige figuur verlost. Help ons, a.u.b. . We geven er nog Freya en Fientje bovenop.:hug:

En de Sexen-Coburgers, vergeet vooral die niet, Geertje!

Everytime 23 november 2004 13:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Geertje

Nee, dank u. Trouwens, de Vlaamsgezinden zullen merken dat Bert ANCIAUX een Franstalige achternaam heeft. Vreemd dat TAK, Voorpost en al de andere carnavalgroeperingen nooit hebben hem gevraagd zijn achternaam te vervlaamsen. Maar ja, het zal misschien komen. :lol:

Everytime 23 november 2004 13:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Willem de Spreker
Hahahaha! Dat wisten we nog niet...u luisterd ook naar een Franse radio, leest een Franse krant, eet Frans stokbrood en...zit de hele dag Frans te tikken op een Frans forum! ;-)

In de familie kijken we meestal naar de Franse TV. Ik zal niet zeggen dat we nooit naar de RTBF of RTL kijken maar 9 keer op 10 kijken we naar de Franse TV, dat is duidelijk.

Everytime 23 november 2004 13:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Willem de Spreker
En de Sexen-Coburgers, vergeet vooral die niet, Geertje!

Die kunnen naar Spanje emigreren. Hebben ze geen villa in Motril?

Geertje 23 november 2004 14:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Everytime
Nee, dank u. Trouwens, de Vlaamsgezinden zullen merken dat Bert ANCIAUX een Franstalige achternaam heeft. Vreemd dat TAK, Voorpost en al de andere carnavalgroeperingen nooit hebben hem gevraagd zijn achternaam te vervlaamsen. Maar ja, het zal misschien komen. :lol:

Bertje Oudezak op de lijst van de PS.Energie !

Dorian 24 november 2004 16:21

Citaat:

Nee. Uw "politicus" keek dom en belachelijk, da's de waarheid. Enfin, hij heeft ons tenminste een paar Vlaamse tranen bespaard ...

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:02.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be