![]() |
Charleroi is het buitenland
Gisterenavond ben ik bijna uit mijn zetel gevallen van het lachen,op de RTBF toonde men een fragment waarop bert"den bleiter"anciaux in de laatste show vertelde dat hij wist dat basketploeg Oostende 2de stond in de competitie.Toen Marc Uyterhoeven vroeg of hij wist dat Charleroi 1ste stond gaf bertje toe dat hij dat niet wist maar dat Charleroi eigenlijk wel het buitenland is:-)
De waalse presentatoren keken verbijsterd en angstig(zijn de miljarden straks foetsie?). |
Wie is er nu geïnteresseerd in den bleiter :roll:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ja!! Wacht maar tot Alexandra Colen in beeld komt!! :lol:
|
bespaar me dat aub.
|
Bertje, iemand die denkt dat jointjes rollen een sport is. En die komt over sport spreken. Als België iets wil doen voor amateursport of professionele sport moet men 1 ding doen : Bertje naar de maan sturen met een enkel ticket.
Deze man is een schande voor sportminnend België, zijn enige doel is de sport tot de laatste steen af te breken. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Everytime, kunnen jullie Bertje niet adopteren. Dan zijn wij eindelijk van deze zwakzinnige figuur verlost. Help ons, a.u.b. . We geven er nog Freya en Fientje bovenop.:hug:
|
Marc Uyterhoeven vroeg dus wie eerste in de belgische basket-ball kampioenschap is aan de de minister van sport Anciaux... Anciaux heeft gezegd : Roeselare..... Roeselare speelt niet in D1... prima M. de minister van Sport, prima...
en leve Marc Uyterhoeven ! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:02. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be