![]() |
N-VA betoont nu berouw .......
………. en dient een voorstel van reparatiewet in.
De zoveelste bocht van N-VA. https://vuyewouters.be/2019/03/28/ta...cxwIKqpzAaYsdU |
Citaat:
Over and out na 26 mei. |
Citaat:
Maar belangrijker dan wat steriele kritiek op N-VA te zitten geven is nu terug een meerderheid zoeken voor die reparatiewet door het parlement te krijgen. Dit gaat steun vanuit de niet meer bestaande meerderheid vergen, plus een belangrijk deel van de oppositie. En dat op een boogscheut van verkiezingen... De kans dat dit over de verkiezingen zal worden gezet is quasi absoluut. MR kan zich niet om electorale redenen niet permiteren om dit goed te keuren. En dan komt het op de onderhandelingstafel van de volgende formatie, want niets dat communautair is, is gratis. Nooit niet. |
Citaat:
Alleen is Daiwa zijn kritiek fout : hij zou moeten op de kop van minister Geens zitten kakken. Terwijl hij er een spelletje N-VA bashing rond organiseert. |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Alleen dat al: pek en veren. :lol: |
Citaat:
Citaat:
Wat hopen ze daar mee te bereiken? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Dat voor iemand die mij een slechte Vlaming noemt. Ga je nu nog op NVA stemmen of niet? |
Citaat:
|
Ik weet niet zoveel van juridische zaken maar kan de Nederlandstalige partij dan geen gratis tolk en vertaling van de dossierstukken eisen?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
En ik geloof wat ze zeiden over Dedecker en Francken, eerlijk gezegd. |
Citaat:
Ik zie geen reden om hen daarop aan te vallen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:51. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be