![]() |
Ik heb een lichaam als een tempel.
De tempel van Bacchus uiteraard :mrgreen: Hoe is jullie stoffelijke omhulsel eraan toe?
|
Citaat:
Stel dat er mensen zijn die hun lichaam vergelijken met de Toren van Pisa of die van Babel? :| |
Citaat:
![]() ;-) |
Citaat:
Maar sinds de renovatiewerken aan mijn stoffelijk omhulsel voltooid zijn, kan ik er weer voor een paar jaartjes tegen om in volle overgave mijn zware taak weer op mij te nemen. :lol: ![]() |
Ik overweeg sterk om drumles te gaan volgen:
![]() Deze drumster wordt er 107 dit jaar 8O |
Dat doet me denken aan een uitspraak van mij hier van lang geleden toen ik 20kg minder meedroeg:
Citaat:
|
Mijn lichaam is een moskee.
Nee ok, maar ik draag er wel zorg voor, in de mate van het mogelijke en redelijke enz. Ik rook of drink niet, probeer op mijn voeding te letten, aan lichaamsbeweging te doen, om de 2 weken te ontharen, haarolie-maskers en andere producten te gebruiken, af en toe ook huidscrubs- en maskers,... I like Kruidvat. Is dit wel allemaal ok voor een 30-plusser? Oh ja, een saunake kan er ook nog wel bij. Jammer genoeg zie ik er desondanks niet uit als een fotomodel. |
Citaat:
|
Citaat:
|
een dieetkuur biedt zich hier wederom aan.. begin stilaan een meatkop te krijgen & mijn buik is ook terug ah opzwellen, men zou haast denken dat ik zwanger ben, it's really unfair how nature treated me.... :-(:-(
|
How i wished i could eat everything without getting fatter :cry:
|
Citaat:
Hier wat lawaai komen maken, én dat nog tot een meer dan antieke leeftijd. :mrgreen: Enne, gade dan ook krullekes in uw haar laten leggen ? |
Citaat:
Wat betreft mijn buik: draag ook opnieuw kleding die dat verbergt en anders: too bad. M'n werkgever dacht dat even geleden dat ik terug zwanger was. Maar ik kan er niets aan doen. Ik heb leren leven met een buikje en dikke kont. :? |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Mijn lichaam als tempel? Graag, maar niet onder moslim overheersing, dan gaat dat aftakelen.
|
Citaat:
![]() |
Citaat:
https://www.youtube.com/watch?v=R0S8JZ6YO5c |
Citaat:
Er passeren veel moslims door je vlezige voordeur. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:39. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be