Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   Ik heb een lichaam als een tempel. (https://forum.politics.be/showthread.php?t=247826)

Libro 28 maart 2019 19:32

Ik heb een lichaam als een tempel.

De tempel van Bacchus uiteraard :mrgreen: Hoe is jullie stoffelijke omhulsel eraan toe?

Universalia 28 maart 2019 20:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Libro (Bericht 8977468)
De tempel van Bacchus uiteraard :mrgreen: Hoe is jullie stoffelijke omhulsel eraan toe?

Als de tempel van Bacchus dat lijkt mij nog best leuk.

Stel dat er mensen zijn die hun lichaam vergelijken met de Toren van Pisa of die van Babel? :|

Libro 28 maart 2019 20:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Universalia (Bericht 8977490)
Als de tempel van Bacchus dat lijkt mij nog best leuk.

Stel dat er mensen zijn die hun lichaam vergelijken met de Toren van Pisa of die van Babel? :|

;-)

kojak 28 maart 2019 21:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Libro (Bericht 8977468)

Niet echt een tempel in mijn geval, ik blijf liever wat bescheiden.

Maar sinds de renovatiewerken aan mijn stoffelijk omhulsel voltooid zijn, kan ik er weer voor een paar jaartjes tegen om in volle overgave mijn zware taak weer op mij te nemen. :lol:

Libro 28 maart 2019 21:45

Ik overweeg sterk om drumles te gaan volgen:

Deze drumster wordt er 107 dit jaar 8O

eno2 28 maart 2019 22:01

Dat doet me denken aan een uitspraak van mij hier van lang geleden toen ik 20kg minder meedroeg:

Citaat:

Je lichaam een tempel. En als je obees bent: een tempel voor vetzakken.

Guinevere 28 maart 2019 22:47

Mijn lichaam is een moskee.

Nee ok, maar ik draag er wel zorg voor, in de mate van het mogelijke en redelijke enz. Ik rook of drink niet, probeer op mijn voeding te letten, aan lichaamsbeweging te doen, om de 2 weken te ontharen, haarolie-maskers en andere producten te gebruiken, af en toe ook huidscrubs- en maskers,... I like Kruidvat. Is dit wel allemaal ok voor een 30-plusser?
Oh ja, een saunake kan er ook nog wel bij.

Jammer genoeg zie ik er desondanks niet uit als een fotomodel.

bembem 28 maart 2019 23:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door eno2 (Bericht 8977619)
Dat doet me denken aan een uitspraak van mij hier van lang geleden toen ik 20kg minder meedroeg:

Ok :rofl: :rofl:

bembem 28 maart 2019 23:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Guinevere (Bericht 8977654)

Nee ok, maar ik draag er wel zorg voor, in de mate van het mogelijke en redelijke enz. Ik rook of drink niet, probeer op mijn voeding te letten, aan lichaamsbeweging te doen, om de 2 weken te ontharen, haarolie-maskers en andere producten te gebruiken, af en toe ook huidscrubs- en maskers,... I like Kruidvat. Is dit wel allemaal ok voor een 30-plusser?

Amai

bembem 28 maart 2019 23:03

een dieetkuur biedt zich hier wederom aan.. begin stilaan een meatkop te krijgen & mijn buik is ook terug ah opzwellen, men zou haast denken dat ik zwanger ben, it's really unfair how nature treated me.... :-(:-(

bembem 28 maart 2019 23:05

How i wished i could eat everything without getting fatter :cry:

kojak 28 maart 2019 23:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Libro (Bericht 8977609)
Ik overweeg sterk om drumles te gaan volgen:

Deze drumster wordt er 107 dit jaar 8O

Ge doet ons weer wat aan zenne....
Hier wat lawaai komen maken, én dat nog tot een meer dan antieke leeftijd. :mrgreen:
Enne, gade dan ook krullekes in uw haar laten leggen ?

Guinevere 28 maart 2019 23:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bembem (Bericht 8977661)
een dieetkuur biedt zich hier wederom aan.. begin stilaan een meatkop te krijgen & mijn buik is ook terug ah opzwellen, men zou haast denken dat ik zwanger ben, it's really unfair how nature treated me.... :-(:-(

En lukt je dat goed? Ik vind diëten echt moeilijk: elke calorie die je eet tellen, speciale menu's daarop samenstellen, what the hell.
Wat betreft mijn buik: draag ook opnieuw kleding die dat verbergt en anders: too bad. M'n werkgever dacht dat even geleden dat ik terug zwanger was. Maar ik kan er niets aan doen. Ik heb leren leven met een buikje en dikke kont. :?

bembem 28 maart 2019 23:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Guinevere (Bericht 8977670)
En lukt je dat goed? Ik vind diëten echt moeilijk: elke calorie die je eet tellen, speciale menu's daarop samenstellen, what the hell.

Neeje i wished :-(:-(:-(:-(:-(

Citaat:

Wat betreft mijn buik: draag ook opnieuw kleding die dat verbergt en anders: too bad. M'n werkgever dacht dat even geleden dat ik terug zwanger was. Maar ik kan er niets aan doen. Ik heb leren leven met een buikje en dikke kont. :?
Omg :rofl:

maddox 28 maart 2019 23:49

Citaat:

U als een moskee. Amai, da's een hoop mannen en vrouwen die u betreden.

maddox 28 maart 2019 23:54

Mijn lichaam als tempel? Graag, maar niet onder moslim overheersing, dan gaat dat aftakelen.

kojak 28 maart 2019 23:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door maddox (Bericht 8977707)
Mijn lichaam als tempel? Graag, maar niet onder moslim overheersing, dan gaat dat aftakelen.

Mss zoiets ?

maddox 29 maart 2019 00:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kojak (Bericht 8977710)
Mss zoiets ?

Eigenlijk....

https://www.youtube.com/watch?v=R0S8JZ6YO5c

Demper 29 maart 2019 00:07

Citaat:

Dat klopt.
Er passeren veel moslims door je vlezige voordeur.

Elio di Supo 29 maart 2019 05:55

Citaat:

Met minaretjes?

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:39.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be