![]() |
Pete Buttigieg
De naam zal u hoogstwaarschijnlijk niets zeggen maar insiders beweren dat deze 37-jarige burgemeester van South Bend, Indiana de democratische kandidaat is om rekening mee te houden voor de volgende presidentiele verkiezingen.
Gehuwde homo, veteraan uit de Afghaanse oorlog en spreker van 8 (!) talen zou dit nog relatief onbekende talent kiezers zowel ter linker- als rechterzijde kunnen aanspreken. https://www.politico.com/story/2019/...ncisco-1243203 Buttigieg is zelf ook 2e generatie migrant met een vader die afkomstig is uit Malta. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Droomkandidaat voor presidentschap.
Echter onverkiesbaar. Amerikaan modaal herkent zichzelf niet in deze intellectueel en anti-trump. |
Citaat:
|
Citaat:
|
De USA is nog niet eens toe aan een vrouw als president.
En ik lees San Francisco. Dat zegt genoeg. California en de USA vertonen evenveel gelijkenissen als Nova Zembla en De Caraiben. Is er trouwens al ooit eens een Californiër president geweest? |
Citaat:
Ik las gehuwde homo. Dat is voor heeeeeel veel amerikanen nog steeds een big nono, en toevallig vooral in de swing states. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
is zwart en republikein. heb me altijd verwonderd waarom republikeinen Condoleezza Rice niet als presidentskandidate hebben uitgespeeld. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Hoort dit thema niet eerder in de rubriek "Internationaal" thuis? Ik begrijp niet helemaal wat dit met immigratie en integratie te maken heeft...
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:21. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be