![]() |
Slecht nieuws voor de kennissen van Bart De Wever
|
Oei het zal dit zijn: :)
![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
https://www.hln.be/nieuws/buitenland...Q61VdsG8K9jQxA.
Het zal 2 maand niks zijn. War on drugs in Brazilië => 600 kilo op enkele dagen War on drugs in Antwerpen => bleit bleit bleit *boem* bleit |
Citaat:
Je zou in extremis de dealers kunnen koppelen aan al de vreemdelingen die men in ons land/de EU binnengehaald heeft want die leven op grote voet ondanks ze in de meeste gevallen niets doen, rijden met grote dure wagens ... De druggebruiker(sters) zelf zijn eigenlijk niet te begrijpen in de zin van dat juist zij die dealers en drugleveranciers maar blijven rijker maken om juist maar in een roessfeertje te kunnen geraken of zij durven het huidige leven niet met open ogen aanschouwen? Er zijn tal van andere mensen die problemen lenden in hun leven maar zich daarvoor niet zijn gaan begraven in druggebruik. Domme mensen zijn dat zeker of is dat megacool? Komen zij in de problemen en hebben zij medische zorg nodig dan zullen zij helemaal achteraan in de rij moeten aanschuiven, normale mensen gaan voor. p.s. Met dank aan mijn alter ego die Sarcasmus want die heeft het were vandaag. :rofl: Drie 'Belgen' opgepakt bij grote drugsvangst op cruiseschip. |
Citaat:
Schakel justitie uit, doe als president Duterte van de Filipijnen. Betrapt op dealen drugs? Zonder pardon, touw rond de nek en omhoogtrekken, een paar dagen laten hangen als voorbeeld. Men zal dan wel resultaat hebben. |
Citaat:
Daarna kunnen we dan écht kuisen. |
Citaat:
Eens je er aan begint en je een zwakke mentale weerstand hebt (wat al blijkt door er aan te beginnen) ben je verslaafd. |
Citaat:
"Papa, papa, wij hebben zin in iets lekkers!". En mijn vrouw antwoord: "Hier, koop maar wat jullie graag lusten." Antwoord ik: "Maar schat, je weet toch dat ik altijd magic mushrooms in huis heb." Psilocybin, the real magical experience, since +7000 B.C. ![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:14. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be