![]() |
Meldpunt indoctrinatie
Ik bekeek gisteren het programma Jinek op NPO.
Eén van de topics ging over de linkse indoctrinatie van leerkrachten naar hun leerlingen toe. "Forum voor Democratie, de politieke partij van Thierry Baudet, riep recent een 'Meldpunt indoctrinatie op scholen en universiteiten' in het leven, bedoeld om leraren te 'verklikken' die hun ideeën opdringen aan leerlingen." Bron Een idee voor hier ook? Ik merk dit ook aan de verhalen waar mijn jongens mee naar huis komen, ene in het middelbaar en ene in het lager. Veel leerkrachten die het toch niet kunnen nalaten hun eigen voorkeur op te dringen en zelfs commentaar te geven richting de leerlingen als ze weerwoord bieden. Fragment uit Jinek |
Ik ben daar dus tegen...
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Als je het fragment uit Jinek bekijkt, geeft die kerel er ook één (weliswaar uit NL dan). |
Citaat:
Klassen die moskeeën bezoeken. Ik heb het als ex-leerling vh Gemeenschapsonderwijs, nooit meegemaakt dat klassen een bezoek aan een kerk brachten (en terecht natuurlijk) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Mensenrechten Solidariteit ... enfin, 90% van onze grondwet eigenlijk. |
Citaat:
Gewoon nog maar het VB als voorbeeld nemen. Waarheid is dat we elke dag massaal Links liberaal worden geendoctrineerd worden en gekneed tot een globalistische antiblanke en antiwesterse samenleving. En kritiek wordt niet geduld. |
Citaat:
|
Citaat:
Verklaar. ;-) |
Zo'n meldpunt is zeer interessant om aan de gegevens van rechtse intolerante verklikkers te komen.
Die gegevens moeten zeker bemachtigd worden, voor als het tijd is om af te rekenen. |
Citaat:
Jij bent blijven hangen aan de cultuur van de Neanderthalers. |
Citaat:
|
Citaat:
Of 'n tegenwicht, want de balans slaat teveel door naar de ene kant, al te lang. |
Ik mis JvdB eigenlijk.
BTW, ne VB'er + uiterst katholiek, die in't onderwijs staat. Zou die niet af en toe 'indoctrineren'? |
Citaat:
Nee geert, ik ben geen christen, ik ben blij dat religie geen zeg (meer) heeft in onze maatschappij, en wil dat graag zo houden. |
https://www.youtube.com/watch?v=0nwq-Ca37vc
"The Deconstructionist Agenda Exposed" Hehe. Deze kerel heeft waarschijnlijk ook zijn agenda om bepaalde ideeën te promoten. Indoctrinatie is van alle tijden; vroeger deed de kerk het. Nu zorgt het onderwijssysteem daarvoor. Alleen het gebral van de linkse kerk wordt met de dag obscuurder. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:07. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be