![]() |
de berenjacht
hoe staat u tegenover de berenjacht?
wat zijn de handigste of efficiëntste wapens? joeg u al wel eens op een beer? deze flinke meid schoot er ééntje : ![]() hier het filmpje : https://www.youtube.com/watch?v=GADOU3XlZmo :-D |
Volstrekt tegen, behalve de jacht op pedo-beren, die mogen over de kling gejaagd.
|
Citaat:
|
Citaat:
en ja, dat vond ik ook. al is jagen niet mijn ding en zou ik dat dus ook niet doen met mijn kinderen of mogelijk toekomstige kleinkinderen. |
Citaat:
|
In Oklahoma komen wel zwarte beren voor maar die worden redelijk met rust gelaten. Wilde zwijnen, herten, eenden en ander gevogelte zijn meer in trek. Wasberen, stinkdieren en coyotes worden ook opgejaagd omdat ze hoevedieren roven.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
zijn er hier ook jagers die weten wat het beste tijdstip is om op bearen te jagen?
de voormiddag lijkt mij precies wat vroeg. |
Citaat:
|
Sommige beren foerageren ook door de moestuin en veroorzaken veel schade.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Het is niet zo'n grote. Voor het meisje misschien een 30/30 leveraction, een revolver gaat ze nog niet kunnen hanteren. |
Citaat:
ik heb geen wapens en ken er ook niet veel van, ik kan dus niet inschatten wat je schrijft. voorlopig plan ik bearen met open vizier en met de blote hand te lijf te gaan, mocht ik er tegenkomen. |
Citaat:
Jij krijgt nog geen vlieg weg, al sla je er 100 keer naar. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:57. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be