![]() |
De zoveelste stemtest ...
Met rasse schreden nadert mei 2019.
Met zen allen zullen wij naar de stembus trekken. Misschien zijn er wel mensen bij die liever in hun bed blijven liggen, al in goed gezelschap 'verkerende' en het hele stemgedoe aan zich willen laten voorbijgaan. Misschien leren we nog wat bij uit de zoveelste stemtest? Gokken maar. :| p.s. Misschien best wel een 'handig' hulpje voor die mensen die er nog niet echt uitgeraakt zijn op wie- of wat zij hun stem willen 'geven'. |
N-VA uiteraard!
:vlaander: Op Europees vlak scoorde SPA bij mij behoorlijk hoog (tweede plaats). :oops: |
NVA en net erachter, SP.a.
Net wat ik verwacht had, dus. Vragen konden wel beter en/of genuanceerder geformuleerd worden... :? |
Citaat:
goed is al wel de optie om 5 items te kunnen selecteren waaraan jij meer waarde hecht. |
And the winner is:
75% Open-VLD gevolgd door: 66% CD&V 60% N-VA VLD dus, zoals verwacht. |
Groen.
Maar ik heb toch voor kerncentrales, en tegen al die vreemdelingentoestanden gestemd. Blijkbaar ben ik een "rechtse groene" of hoe noemt men dat, milieu uber alles. |
Citaat:
|
Heb het eens Europees gedaan
Pvda Cd&v Groen Vld Spa Nva Vb Pvda stak er bovenuit. Drie volgende allemaal rond de 67%. |
Citaat:
Ik vind dat sommige zaken dan ook ontbreken, bij voorbeeld inzake veiligheid en asiel. Maar bon, altijd een plezante oefening om te doen. ;-) |
Citaat:
|
Vlaams:
NVA 75% VB 60% En federaal zelfde maar daar lagen de cijfers nog hoger. Volledig in overeenstemming met de realiteit dus. |
Vlaamse Verkiezingen :
- N-VA : 66% - VB : 62% - OVLD : 49% - CD&V : 43% - SP-a : 39% - PVDA : 31% - Groen : 29% Federale Verkiezingen : - N-VA : 74% - OVLD : 55% - VB : 51% - CD&V : 50% - Groen : 34% - SP-a : 30% - PVDA : 26% Europese Verkiezingen : - VB : 73% - N-VA : 64% - OVLD : 36% - SP-a : 35% - PVDA : 30% - CD&V : 29% - Groen : 24% |
Federaal
PVDA 85% SPa 81% Groen 78% CD&V 69% VLD 58% VB 42% NVA 32% |
Citaat:
|
Ik had groen nr 1 en open vld nr 2
Kan kloppen. NVA en VB als laatste, nipt voor SPa en PVDA. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Dat had ik van U niet verwacht,maar zoveel te beter dus.:-) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:36. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be