![]() |
Polen adviseert om Homo's te vermoorden!
Vandaag in De Morgen: De populistische partij in Polen adviseert om Homo's actief te vervolgen en op te sluiten/uit te moorden. Polen geeft ook het advies aan Europa om de homovervolging uit te voeren in heel Europa! :roll:
BRON: Na Europa, de moslimvluchtelingen en de Duitsers vormen nu lhbti’ers de grootste “bedreiging” in Polen 03-04-19, 12.06u - Iris Koppe Eerst waren het de elites uit Brussel, de moslimvluchtelingen, de Duitsers en iedereen die de rol van de Polen tijdens de Tweede Wereldoorlog in twijfel trok. Nu vormen lhbti’ers volgens de Poolse regering de grootste bedreiging. De rechts-populistische regeringspartij Recht en Rechtvaardigheid (PiS) kan er niet duidelijk genoeg over zijn: (rechten voor) homo’s of andersgeaarden zijn een ernstig gevaar voor gezinnen. Op door PiS verspreide affiches is een paraplu te zien die een traditioneel gezin beschermt tegen de verf van een regenboog. Niet alleen Polen heeft volgens PiS bescherming nodig tegen de homoseksuelen, heel Europa. Hopelijk zien de kiezers dat snel in, denkt PiS, zo vlak voor de Europese verkiezingen. Op de staatszender TVP wordt homoseksualiteit regelmatig gelijk gesteld aan vampirisme. |
PLexit dan maar.
|
Die neo naziekes toch. Zich altijd maar vergissen van doelgroep.
Vorige keer zaten ze er al naast met de Joden, deze keer zijn het de homo's. Die kiekens kunnen nooit juist mikken he ! :lol: |
Citaat:
|
Citaat:
zoals PatrickVE schrijft ... goed mikken is belangrijker. |
Citaat:
|
Citaat:
edit: ah ok, uw filmke ging over de tweede zin, niet mijn eerste. excuus! voor de rollende ogen! :oops: |
Citaat:
https://www.youtube.com/watch?v=1kg7OSilCjk "No Solidarity Yellow Vests Liars; Nobody Invites me inside, it's Everyone for Himself for More Money" |
Citaat:
|
Citaat:
Nu, die gehandicapten, dat kan je moeilijk missen, dat heeft namelijk nogal meetbare nadelen. Nu, dat homo zijn, als het genetisch is, dan is het een zelfvernietigend systeem, net zoals puur altruïsme. Waarom zou je daar moeite voor doen om het uit te roeien, dat regelt zichzelf wel. Communisten of andere isten, da's moeilijker, daar zou je gedachten voor moeten kunnen lezen. En laat dat nu wat moelijker zijn. Trouwens, denken -isten wel zelf? |
Citaat:
Zelfs niet op hun eigen website. https://wolna-polska.pl/wiadomosci/tag/pis |
Citaat:
|
Polen is katholiek, daar zijn geen homo's.
|
Citaat:
Eigenlijk niet veel nieuws onder de zon. Katholiek land, hé... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Daarnaar was ik op zoek. |
Citaat:
Ik vermoed eerder dat de titel nogal 'overdreven' is. |
Citaat:
|
Citaat:
'Overdreven' is wel 'n 'understatement'. Zou daar 'n reden voor zijn? |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:02. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be