Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   Vraagje (https://forum.politics.be/showthread.php?t=247939)

Libro 3 april 2019 16:39

Vraagje

Als iemand doodvalt omdat hij/zij zich aan jou doodergert op een politiek forum, is dat dan moord?

eno2 3 april 2019 16:42

Ik ben een zelfverklaard moordenaar. Zie mijn Dreamteam bekentenis.

Anna List 3 april 2019 17:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Libro (Bericht 8982439)
Als iemand doodvalt omdat hij/zij zich aan jou doodergert op een politiek forum, is dat dan moord?

Als de causaliteit bewezen wordt, zonder twijfel wel!

Alleen discussie over t feit of dat dan moord of zelfmoord is. :lol:

Anna List 3 april 2019 17:02

Citaat:

Bijkomend dilemma:
Als een gans forum zich doodergert aan 1 individu, is dat dan een serial killer? :-P

eno2 3 april 2019 17:05

Citaat:

Een ander vraagje: Als een bende forumtrollen je constant pedofilie in de schoenen schuift, is dat dan AANRANDING VAN DE EER OF DE GOEDE NAAM VAN PERSONEN volgens art 443 en art 444 van de strafwet?

Anna List 3 april 2019 17:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door eno2 (Bericht 8982461)
Een ander vraagje: Als een bende forumtrollen je constant pedofilie in de schoenen schuift, is dat dan AANRANDING VAN DE EER OF DE GOEDE NAAM VAN PERSONEN volgens art 443 en art 444 van de strafwet?

Alleen als de naam op uw IDkaart dezelfde is als uw forumnaam, of mss als ge uwe echte naam hier alsnog kenbaar maakt. :-P Nog vragen? :lol:

The Paulus Experience 3 april 2019 17:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Anna List (Bericht 8982457)
Bijkomend dilemma:
Als een gans forum zich doodergert aan 1 individu, is dat dan een serial killer? :-P

Hey, je bent er jezelf bewust van :-D

Pandareus 3 april 2019 17:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door eno2 (Bericht 8982444)

UP Yours. Jij bent zelf de emitent van dat valse gerucht. Dat enkel dienstig is (was) om de aandacht weg te kanaliseren van je bekentenissen inzake pedofilie, en de negatieve reacties die je daarop kreeg.
Je zeik van Boeremie over 'zelfverklaard moordenaar' is goed voor door te spoelen in de WC. Maar je pedofiele perversie betreft nu eenmaal je eigen bekentenis : die blijft.

Pandareus 3 april 2019 17:26

Citaat:

:lol::lol::lol:

De proleet begint te dreigen met wetsartikelen die hij niet eens begrijpt, niet kent en gewoon heeft zitten copy/pasten uit een bericht van Paulus de fan.

UP YOURS !

The Paulus Experience 3 april 2019 17:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus (Bericht 8982478)
:lol::lol::lol:

De proleet begint te dreigen met wetsartikelen die hij niet eens begrijpt, niet kent en gewoon heeft zitten copy/pasten uit een bericht van Paulus de fan.

UP YOURS !

Pandaatje toch...
Ik ben geen fan van niemand hier.
Maar ik merk wel dat jij nu een grote fan bent van wat je al jaren de bruinhemden noemt.
Goed voor u dat je je ergens mee kan identificeren, panda!succes en plezier met je nieuwe vrienden.
Het is echt een toffe bende!

Libro 3 april 2019 17:48

Oeps, heibel onder de kameraden?

Wapper 3 april 2019 19:10

Citaat:

Iets wat je niet hebt, kan niet aangerand worden.
Tekeningske?

Anna List 3 april 2019 19:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door The Paulus Experience (Bericht 8982473)
Hey, je bent er jezelf bewust van :-D

:rofl:

Anna List 3 april 2019 19:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door The Paulus Experience (Bericht 8982486)
Pandaatje toch...
Maar ik merk wel dat jij nu een grote fan bent van wat je al jaren de bruinhemden noemt.
Goed voor u dat je je ergens mee kan identificeren, panda!succes en plezier met je nieuwe vrienden.

Gelijk ik altijd zeg, er zal meer vreugde zijn om de terugkeer van een verloren zoon! :lol::lol::lol:

Dadeemelee 3 april 2019 19:18

Citaat:

Eerder een gebrek aan zelfrelativering. ;-) :twisted:

Elio di Supo 3 april 2019 19:39

Citaat:

Had die persoon al een goede naam of eer om mee te beginnen? Wat je niet hebt kun je niet kwijtspelen he. En mss krijgen bepaalde perverten wel een genoegen van te worden aangerand.

En ga nu eens in een andere poel kwaken, kikkertje.

Pandareus 3 april 2019 19:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door The Paulus Experience (Bericht 8982486)
Pandaatje toch...

Werkt niet Paulus, maar laat je dat vooral niet tegenhouden om het te blijven proberen hoor. Voor Pedo's bestaan er geen sociale conventies, omgangsvormen of wat dan ook. Interactie met kakkerlakken is een weinig interessant project.

Het hoeven echt geen bruine laarzen te zijn, ook de zool van een een gewone schoen is functioneel om een kakkerlak plat te trappen.

Henri1 3 april 2019 19:55

Citaat:

Wat was de vraag alweer ?

Steben 3 april 2019 20:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Anna List (Bericht 8982465)
Alleen als de naam op uw IDkaart dezelfde is als uw forumnaam, of mss als ge uwe echte naam hier alsnog kenbaar maakt. :-P Nog vragen? :lol:

Dus een droomverhaal kan nep zijn?

quercus 3 april 2019 20:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door eno2 (Bericht 8982444)

Val dan maar lekker dood, hoe vlugger hoe liever.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:25.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be