![]() |
Vraagje
Als iemand doodvalt omdat hij/zij zich aan jou doodergert op een politiek forum, is dat dan moord?
|
Ik ben een zelfverklaard moordenaar. Zie mijn Dreamteam bekentenis.
|
Citaat:
Alleen discussie over t feit of dat dan moord of zelfmoord is. :lol: |
Citaat:
Als een gans forum zich doodergert aan 1 individu, is dat dan een serial killer? :-P |
Citaat:
Een ander vraagje: Als een bende forumtrollen je constant pedofilie in de schoenen schuift, is dat dan AANRANDING VAN DE EER OF DE GOEDE NAAM VAN PERSONEN volgens art 443 en art 444 van de strafwet? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Je zeik van Boeremie over 'zelfverklaard moordenaar' is goed voor door te spoelen in de WC. Maar je pedofiele perversie betreft nu eenmaal je eigen bekentenis : die blijft. |
Citaat:
De proleet begint te dreigen met wetsartikelen die hij niet eens begrijpt, niet kent en gewoon heeft zitten copy/pasten uit een bericht van Paulus de fan. UP YOURS ! |
Citaat:
Ik ben geen fan van niemand hier. Maar ik merk wel dat jij nu een grote fan bent van wat je al jaren de bruinhemden noemt. Goed voor u dat je je ergens mee kan identificeren, panda!succes en plezier met je nieuwe vrienden. Het is echt een toffe bende! |
Oeps, heibel onder de kameraden?
|
Citaat:
Tekeningske? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
En ga nu eens in een andere poel kwaken, kikkertje. |
Citaat:
Het hoeven echt geen bruine laarzen te zijn, ook de zool van een een gewone schoen is functioneel om een kakkerlak plat te trappen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:25. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be