![]() |
De verkiezingskoorts stijgt
De verkiezingskoorts stijgt
|
en? Hoeveel lijsten gaan jullie weer indienen met n-vb deze keer? Hoeveel kandidaten? Een mooi rond getal zeker? Dat past bij jullie maatschappelijke toegevoegde waarde :lol:
|
Trololo!
|
1 Bijlage(n)
|
Citaat:
Een klimaatwet ook !!! :twisted::-P:twisted: |
Citaat:
Of er werk zal gemaakt worden van een klimaatwet dat valt nog af te wachten maar ik denk niet dat er ook maar iets van in huis zal komen. :| |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Km taks en zo. |
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Wapper is aant solliciteren voor een ministerpostje ? :cheer: |
Citaat:
De enige partij die de Mulrticul durfde te veroordelen destijds en het gevaar wel degelijk goed ingeschat heeft. "De" Vlaamse partij die voor haar volk opkomt zelfs al vlogen ze daardoor in quarentaine door de "democratische?" partijen terwijl ze de verkiezingen wonnen. Ik geloofde "héél even" in de nvA maar dat ging vlug over. |
Ik zal voor Vlaams en federaal niveau ook Vlaams Belang stemmen.
Vorige keer was het nog N-VA, maar het rekeningrijden is voor mij zo onaanvaardbaar dat ik voor een partij stem die tegen is. Links ben ik niet, dus ik kom automatisch bij Vlaams Belang uit. |
De verkiezingskoorts stijgt inderdaad.
Een koortsaanval van voorbijgaande aard tot 'iedereen in de politiek' zijn/haar postje binnen schot heeft of zie ik dat weer maar eens verkeerd? :| De stemtest al verschillende keren gedaan te hebben en de daarbij horende meningen van de politieke partijen ook even gelezen te hebben kom ik soms uit op het VB. Citaat:
De N-VA zal serieus uit de hoek moeten komen om de opgelopen 'schade' te herstellen. Laten we natuurlijk niet vergeten dat het VB al geruime tijd in een schutkring (<- verre van democratisch) opgesloten zit. Ik ga die stemtest nog maar eens overlopen, misschien hangt die wel een beetje af van mijn ingesteldheid op het ogenblik dat ik de vragen invul. :rofl: Maar toch ... ![]() |
Je moet Hilde Crevits haar kop eens zien schudden als ze uitleg geeft, die heeft precies verkiezingsmalaria, wellicht betrapt van het schuddebolleke van spa.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:37. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be