![]() |
Nva regering gaat het u onmogelijk maken om op uw werk te raken
https://www.hbvl.be/cnt/dmf20190405_...meter-op-tafel
Afdokken ga je doen. Je gaat toch blijven rijden. Let ook vooral hoe de HBVL er in slaag een disclaimer van Belga in hun artikel te zetten. :lol: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Nu: als die bedragen gehanteerd gaan worden, dan is dat geen budgetneutrale operatie want aan 0.02 € halveert mijn jaarlijkse rijtaks. Aan 0.05 € betaal ik 80 € per jaar meer. Dit is natuurlijk een snelle berekening o.b.v. de weinige info die we hebben. |
Citaat:
|
Citaat:
Beter gewoon thuis blijven en profiteren van de sociale zekerheid. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Sossen werken niet volgens uw debat fiches |
Waar ik wel niets over lees, is over de afschaffing van de belasting op het bezit van de auto :roll:.
|
Citaat:
Belgen zijn te vastgeroest aan hun geboorteplaats. Vooral in West-Vlaanderen. Daar eisen ze nog anderhalf uur middagpauze omdat hun vrouw 's middags patatten kookt. Je moet eens in het buitenland kijken. Daar wordt 1: veel meer gehuurd en 2: mensen verhuizen in de buurt van hun werk met een goede aansluiting naar hun werk (zij het auto of openbaar vervoer, dat laat ik in het midden). Door deze mentaliteit zijn de huurprijzen er ook veel lager. 's avonds of in het weekend bezoeken ze dan hun familie en of activiteiten in hun sociale kring. Er is vooral een mentaliteitswijziging nodig. We leven in 2019, niet in 1960. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:29. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be