Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Maatschappij en samenleving (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=10)
-   -   Smeltvlaggen (https://forum.politics.be/showthread.php?t=2480)

Tantist 23 maart 2003 01:38

Ik zou graag een maatschappelijke discussie aansnijden die heel wat mensen (belgicisten, flaminganten, AEL'ers,...) ongetwijfeld zal verder helpen...

De meeste vlaggen die je koopt/pikt zijn van polyester, en branden niet. Ze smelten. Heeft er iemand tips om een smeltvlag toch glorierijk te doen vlammen?

Dank op voorhand 8) :wink:

akanit 23 maart 2003 01:59

Eigenlijk zouden speciaal voor die doeleinden een soort van papieren vlaggen moeten verkopen.Das iets milieuvriendelijker en brand veel beter.En de mensen die de vlag in brand willen steken vallen niet in affronten met hun aanstekerke.

Patriot! 23 maart 2003 02:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Tantist
Ik zou graag een maatschappelijke discussie aansnijden die heel wat mensen (belgicisten, flaminganten, AEL'ers,...) ongetwijfeld zal verder helpen...

De meeste vlaggen die je koopt/pikt zijn van polyester, en branden niet. Ze smelten. Heeft er iemand tips om een smeltvlag toch glorierijk te doen vlammen?

Dank op voorhand 8) :wink:

Verbrandt gewoon geen vlaggen. Heb respect voor de visie van een ander.
Nooit zal ik een Vlaamse vlag verbranden.

Tantist 23 maart 2003 02:49

Allez Patriot, niet schijnheilig doen.

En als je het echt nog niet gedaan hebt: doe het eens. Steek zo eens een Vlaamse leeuw in de fik. Respect heb je toch nooit gehad voor de flamingantische visie, dus dat kan je niet tegenhouden. Het zal je goed doen :lol:

C uit W 23 maart 2003 11:03

Ik zou de (trikolore ;-)) vlag wat besprenkelen met iets brandbaars...

maar wel oppassen dat je zo niet eindigt :

Tantist 23 maart 2003 11:38

Ervaring mee? Volgens mij brandt de alcohol dan op, maar de vlag blijft bestaan.

Supe®Staaf 23 maart 2003 11:50

:lol: :twisted: 8) :wink:

Tantist 23 maart 2003 11:52

Ja Staaf, dat zal heden wel populair zijn in Irak 8)

Supe®Staaf 23 maart 2003 11:54

Citaat:

Ja Staaf, dat zal heden wel populair zijn in Irak 8)

het is een explosief prentje in alle betekenissen van het woord. :lol:
Tesamen met de Amerikaanse en Joodse vlag, zie je eveneens een hakenkruis gereed om in de fik te gaan.
Bizar niet :?:

C uit W 23 maart 2003 13:48

dus hiervoor oppassen :

Patriot! 23 maart 2003 13:59

Soit, respect of niet, ik kan ook het geld niet geven aan een aartslelijke vlag die toch maar dient om vernietigd te worden.

maddox 23 maart 2003 14:35

De veiligste manier om een polyesteren vlag te verbanden is een deel in te strijken met de brandpasta uit de alternative potjes voor onder goumet of fonduestelletjes. En ver genoeg wegstaan als je de vlag aansteekt.

Celebfin 23 maart 2003 16:58

Citaat:

En als je het echt nog niet gedaan hebt: doe het eens. Steek zo eens een Vlaamse leeuw in de fik. Respect heb je toch nooit gehad voor de flamingantische visie, dus dat kan je niet tegenhouden. Het zal je goed doen :lol:

Dat is dan de verdraagzaamheid van de flamiganten.

C uit W 23 maart 2003 17:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Patriot
Soit, respect of niet, ik kan ook het geld niet geven aan een aartslelijke vlag die toch maar dient om vernietigd te worden.

Waarom dan uw onderschrift? :?

Patriot! 23 maart 2003 17:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door C uit W
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Patriot

Waarom dan uw onderschrift? :?

Zelfs de prachtige vaandels die mijn onderschrift sieren hebben mij geen cent gekost.

Tantist 28 maart 2003 23:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Celebfin
Citaat:

Ochottekes toch, belgicisten geven ons lessen in verdraagzaamheid. België is altijd onverdraagzaam geweest voor de landstaal van de meerderheid van de bevolking. (en zijn we de amnestie-kwestie al vergeten? Of de vernietiging van de IJzertoren? de Heldenhuldezerkjes? etc etc ect)

Patriot! 28 maart 2003 23:54

Citaat:

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Celebfin
Citaat:

Ochottekes toch, belgicisten geven ons lessen in verdraagzaamheid. België is altijd onverdraagzaam geweest voor de landstaal van de meerderheid van de bevolking. (en zijn we de amnestie-kwestie al vergeten? Of de vernietiging van de IJzertoren? de Heldenhuldezerkjes? etc etc ect)

Wij beginnen toch ook niet over het aktivisme, de collaboratie, rellen bij de IJzerbedevaart, de moord op die twee jongens op die fuif door Vlaams-nationalisten, etc, etc,..... omdat het niet relevant is!

Tantist 29 maart 2003 00:26

Relevant=wat Patriot kan recupereren? Tsss

Paulus de Boskabouter 29 maart 2003 17:37

Ik vind dat er een wetgeving voor moet komen die het 'brandgedrag' van vlaggen beschrijft.
Hoe snel ze magen branden, welke materialen milieuvriendelijk zijn etc..

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:05.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be