![]() |
Wat wil je in je leven nog meemaken?
Max Headroom die trololo zingt: dat moet hilarisch klinken.
|
Ach.
Zoveel. Reisje naar Ijsland. De Grand Canyon zien. Verhuizen naar Australië of Nieuw-Zeeland. Great barrier rif zien. Een nacht op de Pierre Blanche slapen nog eens. Of hem op zijn minst nog eens bezoeken. Kamperen op Stonehenge om midzomernacht door te brengen. Dé ultieme liefde vinden. Mijn droomtuin realiseren. One night met Jonathan Davis. Kan zo nog uren doorgaan eigenlijk. Te weinig tijd om alles mee te kunnen maken. Zullen dromen blijven. Maar hey, als je niet veel opties meer over hebt, ben je al blij dat je er nog eens van kan dromen. :-) |
Citaat:
|
Citaat:
Kan er dan ook de lasten niet van hebben e! En mister dolfijn of bunny werken op zen minst altijd wanneer ik dat wil. 8-) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Dat er zo weinig mogelijk verandert voor de rest. .
|
….voor mij persoonlijk dan.
Voor de wereld echter…. |
Een vuurgevecht. Dat zou ik eens willen.
Eentje van lange duur. |
Citaat:
|
Citaat:
Voor eeuwig en altijd gebrand in de donkere krochten van Hoomers brein. Il faut le faire! :cheer: |
Citaat:
|
Citaat:
Ik als vrouw ken iet van zagen, mor gij spant toch de kroon zene makker. En als ik het al beu ben, wa moet da voor de rest ni zijn want ik sta gekend om énorm veel geduld te hebben. Miljaar seg. :roll::roll::roll: *ZUCHT* As ge dan toch zoveel commentaar hebt op da forum hier... DAFUQ doede ier dan nog? |
Groen nog eens onder de kiesdrempel :D
|
Citaat:
Ik keer ze eronder. |
Citaat:
|
Citaat:
;-) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
En drink eerst ne goeien dreupel. Dan ga je misschien wat minder zuurpruimen. Citaat:
----- Worde gij soms het lezen en het (denigrerend) beantwoorden van mijn 'gezaag' nooit beu? Daar moeten dan toch verschrikkelijk verslavende aspecten in meespelen... |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:13. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be