![]() |
Geboren zonder empathie: niet te redden crimineel of liberaal
https://www.hln.be/nieuws/binnenland..._UfZOFnUTacWFw.
Ik zeg het al jaren. Geen empathie: niet te redden. In het beste geval nog worden het conservatieve liberalen. Geen van beiden zijn wenselijk in een maatschappij. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Toon aan. |
Citaat:
Citaat:
|
Inteeltvolk.
|
De Vlamingen die op partijen stemmen die dergelijke toestanden mogelijk hebben gemaakt zouden beter eens zo'n kopschopbehandeling krijgen, misschien worden ze dan wel wakker.
|
Citaat:
faut le faire, Paulus ... echt weer een hoogtepuntje van u kunnen ... volgens mij schort er wat met uw empathisch vermogen ook. |
Citaat:
|
Citaat:
maar kent gij er dan? ik ken er genen ene, blijkbaar durft niemand mij dat zeggen dat ze liberaal zijn. sossen zijn wat dat betreft moediger, die biechten dat wel op bij mij ... waarna ze uiteraard hun bak vol krijgen van mij. (maar dat zou liberalen ook overkomen ze!) |
Citaat:
WASTE IT! |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
HALLOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!:lol: |
Citaat:
Ik verdenk sommigen toch vaak van zich in alle plezier te woelen in doembeelden en vingerwijzen en niet meer dan dat. Ook bij links uiteraard. Laat dat duidelijk zijn. Rechts beseft niet hoe goed ze het hebben te leven in een niet pure rechtse maatschappij. En links beseft niet hoe goed ze het hebben dankzij het feit dat hun ideeën nooit zijn doorgevoerd. |
Citaat:
|
![]() moslims en sossen komen altijd goed overeen |
Citaat:
|
Citaat:
Dus blijf ik bij mijn overtuiging: 'waste it'. En dat geldt ook zeker voor de westerse implementatie van hun links-rechtse excuustruus aka democratie. ![]() |
Citaat:
Je mag zelf invullen welke partijen aan de top stonden tijdens de creatie van deze wetgevingen. Ik moet wel zeggen dat u vrij extreme voorbeelden gebruikt om aan politieke recuperatie te doen. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:20. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be