![]() |
Kopschoppers moeten naar gesloten instelling ...
Kopschoppers moeten naar gesloten instelling, politie pakt ook derde verdachte op.
Weer een blundertje van de rechtbank? In de loop van de jaren veranderde er zoveel, zijn er van dat soort situaties bijgekomen dat het niet meer te tellen valt. Uiteindelijk moet men dan ook bepaalde wetteksten haan aanpassen en dat soort van gekken berechten als een volwassene. Dat lijkt mij weer een verschrikkelijk moeilijke oefening voor diegenen die zich over het probleem moeten buigen al dat het niet echt zoooooo moeilijk is het te veranderen. Oplossing die men nu doet: steek ze snel een paar dagen in Everberg. Of dat een goede oplossing is lijkt mij twijfelachtig. :| |
Kan je kopschoppen niet gewoon classificeren als poging to doodslag. Hier zit/ligt het slachtoffer gewoon op de grond en vormt geen gevaar voor dat soort.
Hier kan je dan ook gerust de Belgische nationaliteit van de dader(s) afnemen indien dit mogelijk is. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Vooral die ene met zijn strafblad van meerdere bladzijden: amai.
Er is maar één toets voor de uiteindelijke gerechtelijke beslissing: de veiligheid van de maatschappij. |
Citaat:
Zijn er al steunbetuigingen geweest voor de daders die ongetwijfeld ook mee slachtoffer zijn. Heeft Jef niet geprovoceerd? |
Citaat:
De bedoeling was tenslotte de man zijn brieventas te roven. |
Citaat:
edoch, zo'n schoon, haast in ongebruik geraakt woord, ik wilde dat graag nog eens placeren. |
Citaat:
Daar had ik nog niet aan gedacht! Jaja! Je zult wel gelijk hebben. Dat kopschoppen zal wel uitgelokt zijn... ;-) |
Citaat:
Dat het om de man zijn brieventas te doen was blijkt duidelijk uit het filmpje, dat er geweld bij gebruikt is dat is evenzeer duidelijk. I rest my case. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
In alle eerlijkheid, ik kan niet beweren dat ik er een grote fan van ben. |
Citaat:
Wel onder 'strenge' voorwaarden. Wat zijn die 'strenge' voorwaarden. Zo van: "Nooit meer doen hé want dan vlieg je de gevangenis in?" Eén verdachte van geweld aan Antwerpse metro vrij onder voorwaarden. :| |
Zachte heelmeesters maken stinkende wonden.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:21. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be