![]() |
Gouden oorringen
Heb jij ze ook en de welke?
Ik ben weer op zoek naar goeie om ze dan eigenlijk (bijna) continu te dragen. Kwestie dat de gaatjes niet dichtgroeien en ik toch steeds iets in mijn oren heb. |
Citaat:
ik ken er alleen spreekwoorden over. |
Net golden earring op de radio.
Twilight zone. |
Citaat:
Toch opletten daarmee. Het zou de eerste keer niet zijn dat "jongeren" (schorriemorrie) houden kettingen en armbanden van dames rukken. |
Citaat:
|
Citaat:
Toch opletten daarmee. Het zou de eerste keer niet zijn dat "jongeren" (schorriemorrie) houden kettingen en armbanden van dames rukken. Maar als je een kopvod draagt en je oorringen verbergt is het probleem opgelost. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Persoonlijk vind ik wit goud mooi staat bij dames. 8-) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ze ruu'kn houd'n kijttngn van die doimes af wéh?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Voor mij is het belangrijk dat ze helemaal van goud zijn, aantal krt maakt niet uit dus er zijn nog wel goedkopere opties, en daarnaast moeten ze klein en fijn zijn. Te grote oorringen geven bij mij al direct de look van een zigeunerin, zeker als het geelgoud is, wat ik nu wil eigenlijk. |
Als ze helemaal van goud moeten zijn maakt het aantal 'krt' WEL veel uit. :roll: 24'krt' met name, minder is helemaal NIET helemaal. Duh!
|
idd minstens 18 karaat nemen, zeker voor belletjes die je constant wil inhouden.
bij mindere legeringen heb je kans dat je metaal allergie creëert. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:23. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be