Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Maatschappij en samenleving (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=10)
-   -   Opmerkelijke boodschap van een bekend strafpleiter … (https://forum.politics.be/showthread.php?t=248048)

daiwa 9 april 2019 23:35

Opmerkelijke boodschap van een bekend strafpleiter …

Dat noemt men nu iemand schaakmat zetten. :-)

Citaat:

Een opmerkelijke boodschap …. Een boodschap die aan duidelijkheid niets ontbreekt…
Boodschap van advocaat … Meester Van Steenkiste.

http://nageltjes.be/wp/?p=33987#comments

patrickve 10 april 2019 05:36

Weeral die fake getuigenis ?

marie daenen 10 april 2019 07:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door patrickve (Bericht 8987747)
Weeral die fake getuigenis ?

Oei, het is fake...
Zeg mij wat er fake is bij wat die rechter zei...

TheFourHorsemen 10 april 2019 07:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door marie daenen (Bericht 8987771)
Oei, het is fake...

Welke rechter?

Bad Attila 10 april 2019 07:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door marie daenen (Bericht 8987771)
Oei, het is fake...

Eerste paragraaf schrijft hij: "Vorige maand nam ik deel aan een jaarlijkse stage, noodzakelijk voor de hernieuwing van mijn veiligheidsaanstelling in de gevangenissen".

Er bestaat gewoonweg geen veiligheidsaanstelling in de gevangenissen. Fake dus.

patrickve 10 april 2019 08:15

Vooral dat het hier al eens gepost werd, 6 maand geleden of zo...

Bad Attila 10 april 2019 08:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door patrickve (Bericht 8987796)
Vooral dat het hier al eens gepost werd, 6 maand geleden of zo...

Fake news moet herhaald en herhaald worden!

Hoe ging het? Ah ja “Als je een leugen maar vaak genoeg herhaalt gaat iedereen het vanzelf als de waarheid beschouwen.”

marie daenen 10 april 2019 09:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bad Attila (Bericht 8987785)
Eerste paragraaf schrijft hij: "Vorige maand nam ik deel aan een jaarlijkse stage, noodzakelijk voor de hernieuwing van mijn veiligheidsaanstelling in de gevangenissen".

Kan zijn en fake is niets nieuw want we worden voortdurend overstelpt door de officiële media met fake news...
Mijn vraag blijft, zelfs al is het het verhaal fake, wat is er fake aan de inhoud???
De koran kan en wordt op vele plaatsen in de wereld zo onderwezen...
Dus waar zit de fake???

marie daenen 10 april 2019 09:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bad Attila (Bericht 8987801)
Fake news moet herhaald en herhaald worden!

Hoe ging het? Ah ja “Als je een leugen maar vaak genoeg herhaalt gaat iedereen het vanzelf als de waarheid beschouwen.”

En met zulke leugens worden wij, inderdaad tot over onze oren, voortdurend opgezadeld... Nu met de klimaathetse... het maar genoeg herhalen, zonder het minste onderscheid te maken tussen wat waar is en wat pure leugen en volksmanipulatie is...
Goed bezig... Morgen komen ze af met de waarheid en niemand die hen nog gelooft...

TheFourHorsemen 10 april 2019 09:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door marie daenen (Bericht 8987841)
Kan zijn en fake is niets nieuw want we worden voortdurend overstelpt door de officiële media met fake news...
Mijn vraag blijft, zelfs al is het het verhaal fake, wat is er fake aan de inhoud???
Dus waar zit de fake???

Blijkbaar vond de topicstarter het toch belangrijk dat het om een boodschap van een "bekend strafpleiter" ging.

marie daenen 10 april 2019 09:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door TheFourHorsemen (Bericht 8987843)
Blijkbaar vond de topicstarter het toch belangrijk dat het om een boodschap van een "bekend strafpleiter" ging.

Hij is waarschijnlijk in de les gegaan bij de 'officiële' fake media en heeft er zijn lesje geleerd...

Mijn vraag, in een wereld vol fake, is wat verteld wordt, onafhankelijk van wie het verteld of hoe het in beeld gebracht wordt... Is dat wat verteld wordt mogelijk of niet... Leert de inhoud dat wat hier als fake news gebracht wordt mij iets bij of niet...
En spijtig ik kan alleen maar besluiten dat wat er geschreven is, de inhoud, niet de omstandigheden die fake zijn, wel eens heel goed mogelijk zou kunnen zijn...
En niemand kan dat ontkennen...
En waar is de media die ons voor zulke gevaren moeten waarschuwen...
Fake news is te doen alsof hun neus bloedt... en de mensen zo voor te spiegelen dat er geen problemen zijn...

patrickve 10 april 2019 10:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door marie daenen (Bericht 8987841)
Dus waar zit de fake???

In de bewering dat het een getuigenis is van een advocaat die een fake opleiding kreeg waarbij dus fake lesgevers dingen zouden gezegd hebben.

"en gisteren tijdens de wiskunde les in de lagere school heeft een bekende leraar wiskunde gezegd dat alle wiskunde leraren pedofielen zijn en dat ik zijn pietje moest afzuigen".

Hum, in de lagere school zijn er geen leraren wiskunde.
Die niet-bestaande leraar in die niet-bestaande les heeft dus die dingen uiteraard nooit gezegd.

"maar toch zijn alle wiskunde leraren pedofielen".

Tja, zwak als argument, niet ?

Xenophon 10 april 2019 11:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bad Attila (Bericht 8987785)

Misschien gaat het over een aanstelling in het veiligheidskorps.

Want dat schijnt wel te bestaan in de gevangenissen.

Bad Attila 10 april 2019 12:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon (Bericht 8987936)
Misschien gaat het over een aanstelling in het veiligheidskorps.

Want dat schijnt wel te bestaan in de gevangenissen.

Euh, neen.
Ttz het veiligheidskorps bestaat, maar heeft hier niks mee te maken.

Bad Attila 10 april 2019 12:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door patrickve (Bericht 8987911)
In de bewering dat het een getuigenis is van een advocaat die een fake opleiding kreeg waarbij dus fake lesgevers dingen zouden gezegd hebben.

"en gisteren tijdens de wiskunde les in de lagere school heeft een bekende leraar wiskunde gezegd dat alle wiskunde leraren pedofielen zijn en dat ik zijn pietje moest afzuigen".

Die niet-bestaande leraar in die niet-bestaande les heeft dus die dingen uiteraard nooit gezegd.

Komaan hé, het gaat om de inhoud. En spijtig ik kan alleen maar besluiten dat wat er geschreven is, de inhoud, niet de omstandigheden die fake zijn, wel eens heel goed mogelijk zou kunnen zijn: alle leraren wiskunde zijn pedofielen...
En niemand kan dat ontkennen...

marie daenen 10 april 2019 15:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door patrickve (Bericht 8987911)

Patrick, wat die mijnheer daar zegt is dat waar of niet???
Of wil je zeggen dat landen als Saoudi Arabië, Iran, Lybië en andere moslimstaten niet bestaan en niet vasthouden aan de sharia en niet vasthouden aan hun godsdienst boven alle andere wetten te stellen???

Oké, het werd hier keihard uitgedrukt, maar niemand kan tegenspreken dat er inderdaad heel veel mensen zijn die zo denken...

patrickve 10 april 2019 15:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door marie daenen (Bericht 8988114)
Patrick, wat die mijnheer daar zegt is dat waar of niet???

Die "meneer" bestaat niet, en heeft dus nooit iets gezegd.

Libro 11 april 2019 00:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door daiwa (Bericht 8987664)
Dat noemt men nu iemand schaakmat zetten. :-)

't Is Walter Van Steenbrugge :lol:

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:42.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be