![]() |
Nieuw Bo Van Spilbeeck op komst?
Wat heeft diene De Croo toch met de vrouwenrechten en feminisme. Als we nu al steun moeten krijgen van 'mannelijke' politiekers zijn we helemaal klaar. :roll:
Of is em zen pad al aan het klaarstomen voor een aankomende transformatie? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Crootje is gewoon stemmen aan het ronselen zoals zoveel andere politici
|
Citaat:
Precies of vrouwen kunnen da ni zelf. Oh man ik erger mij daar dus aan he. |
8-) skuus...
|
Citaat:
|
Citaat:
Fight for your right gvd. Ik ben niet gelijkaardig aan ne man, maar wel gelijkwaardig. En den eerste dien mij anders komt vertellen, kan maar beter hard bewijs voorleggen of ik maak dien af. (allee verbaal dan toch) En zolang ze zich in die slachtofferrol van hulpeloos vrouwmens blijven steken vanuit de vorige (middel)eeuwen, zalt nooit veranderen. Mor wel klagen zene... |
Ik denk dat hij gewoon bang is van Goedele Liekens.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar hoe definieer je een echte man? Ene die je bont en blauw slaat? Ene da flauwvalt as em nen druppel bloed ziet? Ene da stofzuigt? Ene da zene vrouwelijke kant durft tonen? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik vind het goed dat vastgeroeste patronen worden doorbroken. Evenwel, als men zich daar graag aan wil houden moet dat ook kunnen. Maar niet op de intolerante, homofobe wijze zoals Guinevere hier predikt. |
Citaat:
|
Citaat:
Echter: Homo's dienen zich te onthouden: erforderlich, a.u.b. EDIT: voor dat stofzuigen kunt ge wel een robot huren OF desnoods een homo. Dan hebben die ookwa. |
Citaat:
Ist eraf nu? Van uwe lever? Allee, legt u ne keer op de sofa en vertelt eens van int begin waar het is mis beginnen lopen? :-P Gooit het ne keer in de groep! :-D |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:00. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be