Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   Nieuw Bo Van Spilbeeck op komst? (https://forum.politics.be/showthread.php?t=248068)

Duupje 11 april 2019 10:56

Nieuw Bo Van Spilbeeck op komst?

Wat heeft diene De Croo toch met de vrouwenrechten en feminisme. Als we nu al steun moeten krijgen van 'mannelijke' politiekers zijn we helemaal klaar. :roll:
Of is em zen pad al aan het klaarstomen voor een aankomende transformatie?

Zipper 11 april 2019 11:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Duupje (Bericht 8988623)
Wat heeft diene De Croo toch met de vrouwenrechten en feminisme. Als we nu al steun moeten krijgen van 'mannelijke' politiekers zijn we helemaal klaar. :roll:

hij heeft wel wat "verwijfde manierkes", vind ik. En verbaal neigt hij ook regelmatig naar "Showbizz Bart".

Duupje 11 april 2019 11:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zipper (Bericht 8988641)
hij heeft wel wat "verwijfde manierkes", vind ik. En verbaal neigt hij ook regelmatig naar "Showbizz Bart".

Als vrouw ruikt ge zo ne 'man' op voorhand. Van mijlen ver.

Jay-P. 11 april 2019 11:10

Citaat:

Oef, 'k dacht al de enige te zijn die duidelijk ziet dat er iets mis mee is, met de jongste van Brakel.

Derk de Tweede 11 april 2019 11:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Duupje (Bericht 8988643)
Als vrouw ruikt ge zo ne 'man' op voorhand. Van mijlen ver.

Hypochonder 11 april 2019 11:11

Crootje is gewoon stemmen aan het ronselen zoals zoveel andere politici

Duupje 11 april 2019 11:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Hypochonder (Bericht 8988648)
Crootje is gewoon stemmen aan het ronselen zoals zoveel andere politici

Neenee, hij doe allanger zo'n zaken om op te komen voor de vrouw.
Precies of vrouwen kunnen da ni zelf. Oh man ik erger mij daar dus aan he.

Jay-P. 11 april 2019 11:17

8-) skuus...

Hypochonder 11 april 2019 11:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Duupje (Bericht 8988651)
Neenee, hij doe allanger zo'n zaken om op te komen voor de vrouw.
Precies of vrouwen kunnen da ni zelf. Oh man ik erger mij daar dus aan he.

Helaas voor u klopt het wel dat de meeste vrouwen niet voor zichzelf kunnen/durven opkomen.

Duupje 11 april 2019 11:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Hypochonder (Bericht 8988655)
Helaas voor u klopt het wel dat de meeste vrouwen niet voor zichzelf kunnen/durven opkomen.

Dat weet ik maar al te goed. Ik ben soms beschaamd in hun plek als ik sommige alles zie pikken en slikken door hun omgeving.
Fight for your right gvd.
Ik ben niet gelijkaardig aan ne man, maar wel gelijkwaardig.
En den eerste dien mij anders komt vertellen, kan maar beter hard bewijs voorleggen of ik maak dien af. (allee verbaal dan toch)
En zolang ze zich in die slachtofferrol van hulpeloos vrouwmens blijven steken vanuit de vorige (middel)eeuwen, zalt nooit veranderen. Mor wel klagen zene...

Libro 11 april 2019 11:43

Ik denk dat hij gewoon bang is van Goedele Liekens.

Elio di Supo 11 april 2019 11:45

Citaat:

Mss zijn die mannelijke politici wel vrouwen in spe. Genderneutraliteit he.

IJsboer 11 april 2019 11:46

Citaat:

Feminisme heeft vooral de jongere generatie mannen gestigmatiseerd om zich niet meer man te mogen voelen. En nu zeveren vrouwen dat er geen "echte mannen" meer zijn.

Duupje 11 april 2019 11:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door IJsboer (Bericht 8988701)
Feminisme heeft vooral de jongere generatie mannen gestigmatiseerd om zich niet meer man te mogen voelen. En nu zeveren vrouwen dat er geen "echte mannen" meer zijn.

Dat is ook zo.
Maar hoe definieer je een echte man?
Ene die je bont en blauw slaat? Ene da flauwvalt as em nen druppel bloed ziet? Ene da stofzuigt? Ene da zene vrouwelijke kant durft tonen?

jogo 11 april 2019 11:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Duupje (Bericht 8988663)
Dat weet ik maar al te goed.
Ik ben niet gelijkaardig aan ne man,

idd. ge zoudt wat aardiger kunnen zijn.

Duupje 11 april 2019 11:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door jogo (Bericht 8988712)
idd. ge zoudt wat aardiger kunnen zijn.

Nóg aardiger?

Elio di Supo 11 april 2019 12:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Duupje (Bericht 8988708)
Dat is ook zo.
Ene die je bont en blauw slaat? Ene da flauwvalt as em nen druppel bloed ziet? Ene da stofzuigt? Ene da zene vrouwelijke kant durft tonen?

Die rolpatronen dateren nog van de tijd van de man als kostwinner en de vrouw als degene die de kinderen en het huishouden bestiert. De economische realiteit heeft dit totaal achterhaald.

Ik vind het goed dat vastgeroeste patronen worden doorbroken. Evenwel, als men zich daar graag aan wil houden moet dat ook kunnen. Maar niet op de intolerante, homofobe wijze zoals Guinevere hier predikt.

jogo 11 april 2019 12:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Duupje (Bericht 8988713)
Nóg aardiger?

:-)

Jay-P. 11 april 2019 12:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Duupje (Bericht 8988708)
Dat is ook zo.

Zuipen als een tempelier, koken als Bocuse, vrouwen bejegend zoals hijzelf zou willen bejegend worden, de borden in 't afwasmachien steekt en op de pot gaat zitten om te pissen, maar daarnaast een paar goei lidkaarten heeft van partoezenflats voor lesbische maskes en mannekes, al dan niet op 't eilandje.
Echter: Homo's dienen zich te onthouden: erforderlich, a.u.b.

EDIT: voor dat stofzuigen kunt ge wel een robot huren OF desnoods een homo. Dan hebben die ookwa.

Duupje 11 april 2019 12:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jay-P. (Bericht 8988717)
Zuipen als een tempelier, koken als Bocuse, vrouwen bejegend zoals hijzelf zou willen bejegend worden, de borden in 't afwasmachien steekt en op de pot gaat zitten om te pissen, maar daarnaast een paar goei lidkaarten heeft van partoezenflats voor lesbische maskes en mannekes, al dan niet op 't eilandje.
Echter: Homo's dienen zich te onthouden: erforderlich, a.u.b.

EDIT: voor dat stofzuigen kunt ge wel een robot huren OF desnoods een homo. Dan hebben die ookwa.

:rofl:
Ist eraf nu? Van uwe lever?
Allee, legt u ne keer op de sofa en vertelt eens van int begin waar het is mis beginnen lopen? :-P
Gooit het ne keer in de groep! :-D

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:00.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be