![]() |
NMBS gaat auto's kopen voor Walen.
of dat zou toch de verstandigste keuze zijn :
Citaat:
|
Betere oplossing , enkel een begin- en eindhalte , geen tussenstops meer !!
Eerlijk gezegd , als ze veel stopplaatsen willen afschaffen .... verliezen meer klanten !! |
Citaat:
|
Men wil meer reizigers naar het openbaar vervoer krijgen en dan is men zoiets van plan.
Ik weet trouwens wel heel zeker dat er bij de NMBS veel grotere verliesposten bestaan dan de stopplaatsen waar weinig volk opstapt, dat ze dat eerst een deftig aanpakken. |
Citaat:
45 stopplaatsen waar geen 50 mensen per dag opstappen ... :roll: dicht doen die spookstations! (90% daarvan ligt in Walbanië). |
Daar bestaan toch al erg veel en erg diepgaande studies over welke type van openbaar vervoer het best is voor welk type van dorp/stad/streek/gebied.
De recentste nieuwigheid, volgens mij, is de belbus. Eigenlijk is dat dus een soort van sociale taxi. |
Citaat:
ik vind er alleen online geen info over, niet bij De Lijn, niet op de site van de gemeente ... |
Citaat:
:roll: google Ongeveer 199.000 resultaten (0,43 seconden) |
De grootste boerengaten in Wallonie hebben een treinstation.
Maar in Limburg is de spoorontsluiting zo goed als onbestaande. Op de barakken van hasselt en genk na. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
met welke reden? |
Citaat:
|
Citaat:
Waarom denkt ge dat men met alle macht probeert het aantal (nieuwe) richtingen aan de universiteit Hasselt te beperken? Hasselt, Eindhoven, Aken, Luik. Dat zou wel eens het nieuwe economische centrum kunnen worden..... Geld en (economische)macht..... Sommigen zien Limburg liever als Bokrijk in het groot. |
Citaat:
|
Zo doen ze dat in Japan
https://www.telegraph.co.uk/news/wor...passenger.html Citaat:
|
Citaat:
Reden waarom mijn jongste in Amsterdam studeert... :@ |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:22. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be