![]() |
Slechtziende Genkenaar (31) draait docu in Congo over blindheid
Slechtziende Genkenaar (31) draait docu in Congo over blindheid
https://www.hbvl.be/cnt/dmf20190408_...-straf-van-god Sommige wacko-gelovigen zijn echt doorgedraaid in hun bovenkamer !!!! Ook sommige mensen begrijpen niet wat blindheid en slechtziendheid inhoud !! Sommige reacties: Wanneer iemand slechtziend is , hoe kan je dan in hemelsnaam computeren ?? Sommige mensen kijken echt nog altijd scheef naar mensen met een handicap !! Of grapjes .... oe .... !!!! Awel , de ene kan er beter mee om dan een ander !! Nou .... |
Citaat:
Bij voorbaat dank. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Waar ik hulp nodig bij heb , dan vraag ik het gewoon !! :-) Ooit eentje die vroeg , hoe stampt nen blinde ?? Een goed geklopt ommelet was't gevolg :lol: Een jaar geleden , een vrouw: Maar ne blinde kan geen vrouwen zien !! Mijn reactie: Gelukkig , dan moet die niet naar uwe smoel kijken !! :lol: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Yep , da' had ze niet verwacht , die stond echt voor lul !!!! :rofl: :-D :lol: :-P
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Mijn ogen gaan ook achteruit, en soms zijn we daar dan ook eens over bezig op café. Ik zeg dan soms ook tegen een mooie dame: 'Als mijn ogen nu nog verder achteruit gaan, dan ga ik je binnenkort op den tast moeten bekijken' :lol: Zo een beetje kunnen lachen met je eigen probleem. Doet relativeren en maakt het ook een stukje minder erg. ;) |
Citaat:
|
Citaat:
Toen ik nog klein was gebruikten mijn grootouders altijd het woord 'tast' trouwens. Dan vroeg mijn oma bv: NN, TAST neki ofdat de was al droog is. Of: NN, TAST neki ofdat het brood nog mals is. :-D |
@ Cookie, ik vind het echt heel knap hoe ge met uw slechtziendheid omgaat. Châpeau! En ja, zet die onbeschofteriken maar verder op hun plaats, ze verdienen niet beter!
ps: ge zou ook nekeer tegen zo'n onbeschofte 'mooie' Madam kunnen zeggen: "Ik kan je gezicht niet duidelijk zien maar wel die vele rimpels" :lol: Benieuwd wat zo'n stomme trien dan gaat antwoorden? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
En dat vergeten mensen ooit wel eens. Velen denken dat dat hetzelfde is ofzo blijkbaar. Maar we mogen ons ook niet te snel druk maken: het blijft natuurlijk een voor grappenmakers gedroomde combinatie. Een 'blinde' die een docu maakt. Net als een dove die gitaar speelt. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:55. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be