Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Binnenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=13)
-   -   Van Langenhove kaapt persoonlijk verdriet om zichzelf in de belangstelling te werken (https://forum.politics.be/showthread.php?t=248219)

dalibor 20 april 2019 15:14

Van Langenhove kaapt persoonlijk verdriet om zichzelf in de belangstelling te werken

Sympathieke kerel. Een overlijden naar eigen politiek inzicht interpreteren, zelfs als de nabestaanden dat niet willen.

https://www.hln.be/regio/rotselaar/d...nnen~afaa3995/

Xenophon 20 april 2019 16:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door dalibor (Bericht 8995088)
Sympathieke kerel. Een overlijden naar eigen politiek inzicht interpreteren, zelfs als de nabestaanden dat niet willen.

Bij de familie van de para's die doodgemarteld zijn zit er ook iemand die liever geen herdenkingen heeft.

De staat laat zich daar ook niets door vertellen.

Maar ho maar als Dries iets wil herdenken, dan is het kot te klein...

Demper 20 april 2019 16:40

Hulde brengen is een teken van respect.

Universalia 20 april 2019 16:51

Citaat:

Een van de kogels werd Munten fataal. Hammani werd in 2005 veroordeeld tot 20 jaar gevangenisstraf, maar mocht in 2010 de cel al verlaten op voorwaarde dat hij een enkelband zou dragen.
Ik vind bovenstaande véééééél erger dan dat Dries daar bloemekes gaat neerleggen.

Cel verlaten en enkelband, de volgende blunder van het gerecht.

Er zijn natuurlijk andere manieren om je in de belangstelling proberen te werken maar dan moet die Dries een blik werpen op de andere partijen, hoe die dat doen. :|

Vrijheideerst 20 april 2019 17:06

Dries de flikke(r)nvriend.

dalibor 20 april 2019 18:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon (Bericht 8995134)
Bij de familie van de para's die doodgemarteld zijn zit er ook iemand die liever geen herdenkingen heeft.

De staat laat zich daar ook niets door vertellen.

Maar ho maar als Dries iets wil herdenken, dan is het kot te klein...

De 'iemand' in dit geval is zijn weduwe. Die aandachtshoer wil aandacht voor zichzelf. Hulde mijn gat.

Xenophon 20 april 2019 18:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door dalibor (Bericht 8995211)
De 'iemand' in dit geval is zijn weduwe. Die aandachtshoer wil aandacht voor zichzelf. Hulde mijn gat.

Ja, de doden hebben er niets aan, dat is algemeen geweten meen ik.

dalibor 20 april 2019 18:24

Een geliefde verliezen is erg. 15 jaar later moeten meemaken hoe een melkmuil van het VB daar een slaatje uit slaat is een belediging er bovenop.

Hoomer 20 april 2019 18:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door dalibor (Bericht 8995231)
Een geliefde verliezen is erg. 15 jaar later moeten meemaken hoe een melkmuil van het VB daar een slaatje uit slaat is een belediging er bovenop.

Dat is geen slaatje uitslaan, dat is gewoon een aanklacht tegen het gerecht, een politiemoordenaar die 20 jaar krijgt en na een vierde van de straf uitgezeten te hebben rustig thuis met een enkelbandje mag rondhuppelen. Daar gaat het over.

Xenophon 20 april 2019 18:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door dalibor (Bericht 8995231)

Doe gewoon man, doe gewoon.

dalibor 20 april 2019 18:39

En dan? Die weduwe heeft daar een uitgesproken mening over die wel degelijk de walgelijke politieke recuperatie aanklaagt.

Citaat:

Ik wil me daar echt niet mee associëren. Met Vlaams Belang heb ik al negatieve ervaringen gehad. Waarom springen ze daar ineens op? Ik vrees dat er iets anders achter zit. Het laatste wat ik wil is voor hun kar te worden gespannen. Ik vertrouw dat niet. Zeker omdat het bijna verkiezingen zijn

Xenophon 20 april 2019 18:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door dalibor (Bericht 8995238)
En dan? Die weduwe heeft daar een uitgesproken mening over die wel degelijk de walgelijke politieke recuperatie aanklaagt.

En?
Meningen hebben we allemaal.

dalibor 20 april 2019 18:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon (Bericht 8995241)
En?
Meningen hebben we allemaal.

Dus als er één van uw naasten iets overkomt en daarna voert de PvdA of Groen een actie rond jouw persoonlijk voorval, zou je dat prima vinden?

Wapper 20 april 2019 18:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door dalibor (Bericht 8995243)
Dus als er één van uw naasten iets overkomt en daarna voert de PvdA of Groen een actie rond jouw persoonlijk voorval, zou je dat prima vinden?

Spijtig genoeg er geen eigendomsrecht op het brengen van hulde...

Xenophon 20 april 2019 18:48

Citaat:

Ik heb niets te zeggen over wat Groen/PVDA doet.

Net zoals Groen/PVDA niet wakker liggen over wat ik denk.

Nu, ik kan me wel voorstellen dat er mensen zijn die denken, "ik denk dus de wereld moet naar mij luisteren," maar helaas, zij dwalen.

Vrijheideerst 21 april 2019 09:40

Citaat:

Ah nee, want...

Kijk, sossen en groenen...

Dries is VB, dus lekker vuil.

DewareJakob 21 april 2019 11:30

Citaat:

Voor de media is er dan geen vuiltje aan de lucht.

Hypochonder 21 april 2019 11:37

Citaat:

Het feit dat u meer verontwaardigd bent over de actie van Van Langenhove dan over het feit dat die moordende bruinzak al na vijf jaar de gevangenis mocht verlaten zegt wel zeer veel over u.

DewareJakob 21 april 2019 11:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Hypochonder (Bericht 8995657)
Het feit dat u meer verontwaardigd bent over de actie van Van Langenhove dan over het feit dat die moordende bruinzak al na vijf jaar de gevangenis mocht verlaten zegt wel zeer veel over u.

Alles!

nabat54 21 april 2019 12:56

Citaat:

Als die nabestaanden dat niet willen, moet je dat niet doen, je doet dat in overleg met de nabestaanden. (PUNT)

Maar dalibooooooringke

Wat dacht je over het door jouw aangehaalde artikel ?

"Munten kwam om het leven tijdens een achtervolging op 21 april 2001.
Samen met zijn collega Ludo Wienen achtervolgde hij op de E314 een auto met daarin
enkele gangsters, waaronder Mohamed Hammani. De gangster vuurde met een
kalasjnikov-machinegeweer op de politiewagen.
Een van de kogels werd Munten fataal.
Hammani werd in 2005 veroordeeld tot 20 jaar gevangenisstraf,
maar mocht in 2010 de cel al
verlaten op voorwaarde dat hij een enkelband zou dragen."

Die mensen willen dan in alle rust en vrede verwerken.... maar dan is Daliboooring er weer om het op te rakelen, den Dries en Daliboooooring 1 strijd !
:x

Triestige ventjes !

“Wij hebben die herdenkingen net stopgezet omdat het te pijnlijk is voor ons. Op die plek heb ik niets dan slechte herinneringen aan Marc. Als ik er passeer, dan houd ik wel even halt. Maar zondag herdenken wij Marc thuis in familiale sfeer in het bijzijn van zijn urne.”

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:41.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be