![]() |
Het huwelijk zelf is een prijs die je betaalt om te neuken
Bij huwelijk treden een pak wetten in werking met meestal zware tot zeer zware gevolgen voor je financiële situatie.
Lees maar goed de lettertjes van je huwelijkscontract. Het kan je later een hoop ellende en een lange tot zeer lange lijdensweg besparen. |
Seks na het huwelijk wel eigenlijk zeggen: "eerst betalen".
|
Citaat:
Mark Rudov uit de USA noemt daten legale prostitutie (mannen betalen doorgaans de drank, in ruil voor interesse van vrouwen). En zeg nu zelf, in bijna alle relaties om ons heen zijn er financiële belangen. Dating is legal prostitution Mark Rudov: Why middle aged women are miserable Huwelijkscontract.. Zijn er dan zo veel nuances aan een contract in scheiding van goederen? Ik wil graag de hele hypotheek zelf aangaan |
Citaat:
|
Citaat:
Sletten hebben nog manieren en laten je op voorhand betalen. Als hun schoonheid taant is het allemaal voorbij... Daarom zijn vrouwen van middelbare leeftijd depressief. |
Hoe ouderwets.
Die stelling gold misschien tot 30 jaar geleden, maar sedertdien toch niet meer. |
zich failliet neuken
|
Citaat:
|
In de kleine lettertjes staat; gij zult niet blijven neuken.
|
Citaat:
"Gij zult niet uw kleine brein gebruiken." Dat is 1 of ander gebod. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Antwoord: Door te neuken...... |
Trouwen is niet meer van deze tijd. Wie trouwt is dom en/of ouderwets of gelooft nog in sprookjes.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Er zijn er trouwens ook die trouwen om meer te kunnen neuken want er zijn vrouwen die enkel met getrouwde mannen willen neuken enkel en alleen omdat hij getrouwd is. Waar dergelijke achterlijkheid vandaan komt weet ik ook niet.
|
Citaat:
Zelfmoord voor liefde vinden vrouwen fantastisch...Hoe romantisch... |
Citaat:
|
Citaat:
Volgens mij kan het fiscaal interessant zijn om te trouwen. Ook om een nationaliteit te verwerven en daardoor elders in de wereld te kunnen wonen en werken. Het zijn niet enkel inwoners van minder ontwikkelde landen die er baat bij hebben om hier een verblijfsvergunning te hebben. Ik zou op mijn oude dag graag in vastgoed investeren in Zuid Amerika, en dat kan maar succesvol gebeuren als ik de nationaliteit heb |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:39. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be