Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   Beroepsdoppers in je familie (https://forum.politics.be/showthread.php?t=248230)

Eurosceptic 21 april 2019 16:12

Beroepsdoppers in je familie

Wat zeggen jullie daar eigenlijk tegen?
Houden jullie er contact mee en praten jullie er wel eens over?
En kunnen jullie oprecht bevriend zijn met iemand die leeft op kosten van de belastingbetaler?

Universalia 21 april 2019 16:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Eurosceptic (Bericht 8995750)
En kunnen jullie oprecht bevriend zijn met iemand die leeft op kosten van de belastingbetaler?

Naast dat, en wat met al die asielcentra en gevangenissen die men maar blijft bijbouwen?

Bakken gelden die men door ramen- en vensters gooit naar andere landen toe?

Dat is toch ook op de kosten van de brave belastingbetalers? :|

TV-verslaafde 21 april 2019 16:32

Citaat:

Ja, ik kende er ooit zo ene. Deed veel met wiet en veel gamen. Nu zie ik hem niet meer.

Maar die wiet vriendjes dat is altijd opstap naar ander spul. Na een tijdje hield die zich bezig met coke, pitbulls en baby's naast frietketel laten spelen werd het toch allemaal wat onverantwoord...

Toen niet meer gezien.

Universalia 21 april 2019 16:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door TV-verslaafde (Bericht 8995762)
Ja, ik kende er ooit zo ene. Deed veel met wiet en veel gamen. Nu zie ik hem niet meer.

Maar die wiet vriendjes dat is altijd opstap naar ander spul. Na een tijdje hield die zich bezig met coke, pitbulls en baby's naast frietketel laten spelen werd het toch allemaal wat onverantwoord...

Toen niet meer gezien.

Misschien al begraven? :?

TV-verslaafde 21 april 2019 16:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Universalia (Bericht 8995766)
Misschien al begraven? :?

Kan wel hoor. Hij begon een keer te dreigen maar op een manier die me niet aanstond met een mes e.d. Toen was ik het wel beu, niet meer gezien... "Fuck him!"

Xenophon 21 april 2019 16:58

Citaat:

Toen niet meer gezien.

Bij mij is het begonnen met een pintje.

Daarna wou ik straffer spul.

Eduard Khil 21 april 2019 16:58

ik heb die niet in mijn familie. Wij zijn deftige mensen.

Anna List 21 april 2019 17:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon (Bericht 8995776)

Duvel?

Anna List 21 april 2019 17:10

Citaat:

Toen niet meer gezien.

Van wiet naar coke...rare sprong ... Ik ken eigenlijk geen grotere tegenstelling...

Xenophon 21 april 2019 17:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Anna List (Bericht 8995783)
Duvel?

Carlsberg.

Pandareus 21 april 2019 18:06

Citaat:

Ik heb zo 1 loser in de familie. Laatste contact dateert van 20 jaar geleden, en er hoeft geen vervolg op te komen. Parasieten hebben geen enkele reden van bestaan. Eigenlijk is die in de familie gewoon 'doodgezwegen'.

Met zo iemand vriendschappelijke relaties onderhouden ? Totaal uitgesloten.

Die mensen perverteren het SZ stelsel, dat een heel belangrijke peiler is van de maatschappij.

Pandareus 21 april 2019 18:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon (Bericht 8995785)
Carlsberg.

8O

bah... slecht...

Van pils overschakelen naar carlsberg dat is overschakelen van bier naar afwaswater.

TV-verslaafde 21 april 2019 18:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon (Bericht 8995776)

Aah. En qua geweld? Of weet je precies wanneer je moet vechten. Of ben je er zo 1 die vecht over de plaats van de vuilnisbak om dat uur en blablabla.

Ik hou in ieder geval niet van schreeuwerige types...met nog een schuldenberg bovenop. Die doen alles voor geld, ver weg blijf ik ervan. Het drama altijd...

Hypochonder 21 april 2019 18:51

Ik heb ook geen dergelijk klootjesvolk in mijn familie maar mocht dat er wel zijn dan zouden ze het wel weten: uitgescheten worden voor rotte vis vergeet men niet snel.

Anna List 21 april 2019 18:54

Één in de familie, geen ontkomen aan, ik zie ze zo'n vier of vijf keer per jaar...

Al zo'n jaar of zes vraag ik haar elke keer ik ze zie heel enthousiast of ze al een job gevonden heeft. Ben er altijd snel vanaf dan.

Wat een verliespost voor de maatschappij zo'n exemplaren...

reservespeler 21 april 2019 19:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Anna List (Bericht 8995825)
Één in de familie, geen ontkomen aan, ik zie ze zo'n vier of vijf keer per jaar...

Al zo'n jaar of zes vraag ik haar elke keer ik ze zie heel enthousiast of ze al een job gevonden heeft. Ben er altijd snel vanaf dan.

Wat een verliespost voor de maatschappij zo'n exemplaren...

Inderdaad.

Xenophon 21 april 2019 19:39

ik mis iets denk ik, als ik deze draad lees, dan zijn diegenen die recht hebben op hulp van de SZ precies paria's die op straat doodgeslagen mogen worden?

maddox 21 april 2019 23:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon (Bericht 8995847)
ik mis iets denk ik, als ik deze draad lees, dan zijn diegenen die recht hebben op hulp van de SZ precies paria's die op straat doodgeslagen mogen worden?

Neen, mensen die hulp echt nodig hebben mogen die krijgen. Maar profiteurs, die zouden eigenlijk ingezet moeten worden om de samenleving een beetje properder te maken.

Als zelfs mongooltje McDo hamburgers kunnen flippen zonder een gevaar voor de volksgezondheid te zijn, dan moet een eeuwige werkloze toch prima inzetbaar zijn om de bermen van wegen te ontdoen van afval nietwaar.
Ook prima meetbaar. Zoveel meter² berm proper, U hebt recht op uw dagelijkse uitkering.

Mambo 22 april 2019 00:35

Ik heb in mijn familie geen beroeps doppers.
Wel wat aan de intellectuele kant die werk hadden waar ze weinig tot niks hadden te doen. Maar ze werkten officieel.
Wel een nicht met een iq van 160 die nooit gewerkt heeft en twee huizen gekocht had die het OCMW betaalde.
En verder in het zwart pianoles gaf aan meer dan 20€ per uur.

Eduard Khil 22 april 2019 14:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon (Bericht 8995847)

diegene die er recht op hebben, niet.
Maar dat is misschien maar 15% van langdurige uitkeringstrekkers

De andere 85% kan wat mij betreft creperen in de goot

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:34.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be