Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Buitenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=65)
-   -   Heibel in vs rond nieuw computergame (https://forum.politics.be/showthread.php?t=24824)

Piet Hein 23 november 2004 20:54

Heibel in vs rond nieuw computergame

In Amerika is er gorte heibel ontstaan rond een nieuw spel. Het is de boedeling dat president john kennedy vermoordt.

ziekelijk en marginaal spel.

Piet Hein 23 november 2004 23:03

was bedoeld als eerbetoon.

big bad wolf 24 november 2004 07:49

url graag?

benieuwd wanneer de eerste mods zullen verschijnen en je op bush moet mikken :p

Shizie 24 november 2004 09:34

je moet wel $10 betalen om het te spelen, dunno of er crack voor is...
geniet ervan :)

http://www.jfk-reloaded.com/

Piet Hein 24 november 2004 10:51

genieten van zo'n marginaal spel neen dan speel ik toch nog liever GTA.

Raging Bile Duct 24 november 2004 11:58

Ik wil er wel nog bij vermelden dat er een wedstrijd aan het spel is verbonden.... Er is een prijs van 100.000 $ voor wie de veroorzaakte verwondingen en de vermeende timing van de schoten van L.H. Oswald het dichtst kan benaderen.
Wegens het gebrek aan "magic bullets" in het spel vermoed ik dat dat heel moeilijk zal zijn :-)

Uiteraard is het de spelmakers om poenscheppen via sensatie te doen maar ze beweren dat ze een zo realistische mogelijke simulatie van de aanslag willen maken om de validiteit van de officiele "lone gunman" theorie te onderzoeken.

Ook is het hypocriet dat er geen rel ontstaat rond de talloze games waar je naamloze Irakezen, Koreanen en andere "Axis of Evil" soldaten kan afknallen maar als er een enkele bekende Amerikaan virtueel wordt gemold in een spel wel...

Piet Hein 24 november 2004 12:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Raging Bile Duct
Ik wil er wel nog bij vermelden dat er een wedstrijd aan het spel is verbonden.... Er is een prijs van 100.000 $ voor wie de veroorzaakte verwondingen en de vermeende timing van de schoten van L.H. Oswald het dichtst kan benaderen.
Wegens het gebrek aan "magic bullets" in het spel vermoed ik dat dat heel moeilijk zal zijn :-)

Uiteraard is het de spelmakers om poenscheppen via sensatie te doen maar ze beweren dat ze een zo realistische mogelijke simulatie van de aanslag willen maken om de validiteit van de officiele "lone gunman" theorie te onderzoeken.

Ook is het hypocriet dat er geen rel ontstaat rond de talloze games waar je naamloze Irakezen, Koreanen en andere "Axis of Evil" soldaten kan afknallen maar als er een enkele bekende Amerikaan virtueel wordt gemold in een spel wel...

bedoeldT u game's zoals dessert storm.

Raging Bile Duct 24 november 2004 12:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door axel nort
bedoeldT u game's zoals dessert storm.

Er zijn er veel, de nieuwe Ghost Recon speelt zich af in Noord Korea in 2011, en bv. ook America's Army, het gratis propaganda game van het Amerikaanse leger.

big bad wolf 24 november 2004 12:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Raging Bile Duct

klopt, een libanese softwareontwikkelaar heeft een jaar of zo geleden een game ontwikkeld waarin je een fundamentalist speelt die amerikaanse doelen moet bestoken.
amerikaans antwoord: spel werd verboden
reden: in singleplayer mag je enkel op duitsers, russen, vietnamezen, moslims en robots schieten

hypocriet? uiteraard!

Vlaanderen Boven 24 november 2004 13:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door axel nort
genieten van zo'n marginaal spel neen dan speel ik toch nog liever GTA.

GTA is natuurlijk veel vredelievender.

democratsteve 24 november 2004 18:03

Dit geval doet me denken aan de uitspraak van de Amerikaanse schrijver, J. Franzen.
"De kiezers van Bush voelen zich bedreigd door homo's, zwarten, films, videospelletjes, het globalisme, terroristen en de complexiteit van de wereld. Voor zulke mensen is het geen probleem dat Bush een simplistische tiran is. In tegendeel; ze zien dat als een voordeel."

Groot Bakkes 26 november 2004 17:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Vlaanderen Boven
GTA is natuurlijk veel vredelievender.

GTA kicks ass!

[size=1]Sorry maar ik kon het niet laten mijn favo destructief gamepje te loven.[/size]

big bad wolf 26 november 2004 19:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Groot Bakkes
GTA kicks ass!

[size=1]Sorry maar ik kon het niet laten mijn favo destructief gamepje te loven.[/size]

GTAvc rulez idd, alleen die RC-missies zijn er teveel aan ;)
ben ook niet voorbij die streetrace @ the malibu geraakt :s

Groot Bakkes 26 november 2004 21:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door big bad wolf
GTAvc rulez idd, alleen die RC-missies zijn er teveel aan ;-)
ben ook niet voorbij die streetrace @ the malibu geraakt :s

:-D Heb je de nieuwe al gespeeld, GTA san andreas?

big bad wolf 26 november 2004 21:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Groot Bakkes
:-D Heb je de nieuwe al gespeeld, GTA san andreas?

nope, pc-versie komt pas uit in januari-februari als ik me nie vergis, de reviews zijn iig méér dan veelbelovend :)

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:06.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be