![]() |
hier zie je iemand de Notre Dame aansteken :
|
Citaat:
Je pense que c'est assez clair... |
Citaat:
ik vond dat ook verbijsterend 8O8O jij bent de eerste die reageert. ik ben nog behoedzaam, en houd voorbehoud voor timing etc ... dus ik hou er nog rekening mee dat het mogelijk zou kunnen zijn dat dit niet de werkelijke brandstichter is ... al kan het evengoed zijn van wel. maar voor mij bewijst het alvast wel dat de kathedraal makkelijk toegankelijk was voor onbevoegden ... en dan wordt de kans wel groter dat het gewoon één van de vele gevandaliseerde katholieke kerken in Frankrijk is. ik wacht nog op de msm. |
Citaat:
|
Citaat:
mij gaat het om de beelden voor dat je brand ziet ... die vind ik hallucinant. zowel van iemand die vuur maakt (of eventueel is het iets wat je ziet spiegelen) ... en diegenen die op die daken komen spelen ... |
Vóór de verkiezingen moet er niet te veel schot in de zaak (sic) verwacht worden lijkt mij..
|
Citaat:
Ik vind geen link die punt 3 bewijst. De rest kan ik niet controleren. |
Citaat:
|
Citaat:
heb t niet gezien, anders zet ge er de tijd maar bij. :-) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Zou het aangestoken kunnen zijn, ja dat kan maar men durft men niet in het nieuws te brengen mocht dat zo zijn.
Enkele dagen geleden 'leerden' wij: Wat we nu weten over de brand in de Notre-Dame. Wordt naar alle waarschijnlijkheid vervolgd. |
Citaat:
soit, de beelden van urban parcours beginnen rond 1.55 zoiets. |
something out of the illuminate card deck
predictive 'programming" by a lot of movies, not only by Disney daar ben ik gestopt een "aanslag" van dit formaat zou al lang opgeëist zijn. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Bovendien zou zo'n aanslag niet gepland worden met het starten van een klein vuurtje op het dak. De rest is gezever van de mannen met aluminiumfolie hoedjes |
Citaat:
|
Citaat:
|
Notre-Dame wordt na de restauratie een moskee.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:45. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be