![]() |
Hebben Alochtonen Wel Behoefte Aan Onze Scholen?
Het eerste dat ik in Schaerbeek hoorde roepen was hetzelfde als aan De Blokkendoos. Niet ocharme dat kind maar "SLUIT DE SCHOOL".
In hun landen van oorsprong steken ze de scholen in brand en vermoorden ze de meisjes die er les volgen. Onderwijs is blijkbaar uit den boze. Verder ondervind ik ook dat die oudervergaderingen niet aan hen besteed zijn en dat het dan ook alleen maar is om de leerkracht te intimideren, uit te schelden en zelfs te bedreigen. Wanneer sturen we die mensen terug naar het land waar ze bekwame wetsdokters hebben en leuke Imams waar ze de Koran bij leren??????? |
Citaat:
|
Citaat:
Dat ze hun kinderen in de toekomst maar sturen naar een moslimschool in een islamland. Ze zullen daar niet zoveel praat hebben, wees daar maar zeker van. |
Citaat:
Dat ze hun kinderen in islamlanden naar die scholen sturen en maken dat ze in islamlanden blijven... en zijzelf erbij... |
Citaat:
p.s. Misschien eens vragen bij de Katholieke scholen waarom zijn de islamieten blijven binnenhalen. Best eigenaardig want hun geloof komt niet echt overeen. Terugsturen lijkt mij in dit geval de beste optie. |
Citaat:
Twee apen maken voor hetzelfde geld is toch kostenbesparend? :lol: |
Citaat:
(met alle respect aan apen en half-apen, de dieren bedoel ik) |
1 Bijlage(n)
Er heerst leerplicht in België , geen schoolplicht , dus ....
BTW , Goegel zei plots :-o :lol: |
Citaat:
Dat ook nog! :lol: |
Niet geschoolde technici , shit happens :lol:
|
Citaat:
Stonden die allemaal open de sites in de balk vanboven in uw browser? (teveel van het goede???) Tijd voor een ipconfig /flushdns in de Command prompt of zie ik dat verkeerd? ![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
da' schermpke dat gij toont , ik & computers .... :oops: |
Citaat:
Ik word zo moe van dat volkje. Ne mens gaat op rust in dit klotenland en overal is er heibel. Ik krijg verdomd goesting om zelf in die grote zandbak te huizen. Misschien zijn daar binnenkort geen rellen meer? Want hier nog de nodige rust vinden zijn vijgen na Pasen. Er is altijd wel iets. Ofwel lawaai of stenen gooiende of stelende snotapen of stelende politici. Het is hier naar de kloten. :evil: |
Sommige autochtonen hebben nood aan scholen waar men leert hoe men correct allochtoon schrijft.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Dat ze de school vandaliseren is van geen tel Dat ze de leraren, die dag in dag uit hun stinkende beste doen in een overduidelijk erg moeilijke en vijandige leeromgeving, demoniseren. Ook dat is van geen tel. Neen, alles en iedereen zal onderzocht worden, behalve dat krapuul. En llinks is dan verwonderd dat ze geen deftig personeel meer vinden dat nog voor dergelijke klassen wil gaan staan. Links is ook verwonderd dat de kwaliteit van het onderwijs rampzalig wordt en ze vragen zich eveneens af waarom er zoveel werkloosheid is bij het schorremorrie. |
Citaat:
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:21. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be