Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Binnenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=13)
-   -   Hebben Alochtonen Wel Behoefte Aan Onze Scholen? (https://forum.politics.be/showthread.php?t=248363)

TREBRON 1 mei 2019 10:49

Hebben Alochtonen Wel Behoefte Aan Onze Scholen?

Het eerste dat ik in Schaerbeek hoorde roepen was hetzelfde als aan De Blokkendoos. Niet ocharme dat kind maar "SLUIT DE SCHOOL".
In hun landen van oorsprong steken ze de scholen in brand en vermoorden ze de meisjes die er les volgen. Onderwijs is blijkbaar uit den boze. Verder ondervind ik ook dat die oudervergaderingen niet aan hen besteed zijn en dat het dan ook alleen maar is om de leerkracht te intimideren, uit te schelden en zelfs te bedreigen.
Wanneer sturen we die mensen terug naar het land waar ze bekwame wetsdokters hebben en leuke Imams waar ze de Koran bij leren???????

marie daenen 1 mei 2019 12:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door TREBRON (Bericht 9003243)
Het eerste dat ik in Schaerbeek hoorde roepen was hetzelfde als aan De Blokkendoos. Niet ocharme dat kind maar "SLUIT DE SCHOOL".
In hun landen van oorsprong steken ze de scholen in brand en vermoorden ze de meisjes die er les volgen. Onderwijs is blijkbaar uit den boze. Verder ondervind ik ook dat die oudervergaderingen niet aan hen besteed zijn en dat het dan ook alleen maar is om de leerkracht te intimideren, uit te schelden en zelfs te bedreigen.
Wanneer sturen we die mensen terug naar het land waar ze bekwame wetsdokters hebben en leuke Imams waar ze de Koran bij leren???????

2

Het Oosten 1 mei 2019 17:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door marie daenen (Bericht 9003316)
2

Dat is nu al de tweede keer dat dwaze en naïeve moslimvrouwen hysterisch valse beschuldigingen uiten aan het adres van een school. Kiekens zonder kop zijn het. In plaats van eerst het resultaat af te wachten van het onderzoek. Domme vrouwen zijn het. Ondertussen brengen zij wel bijna onherroepelijke schade toe aan een school of aan een leerkracht.

Dat ze hun kinderen in de toekomst maar sturen naar een moslimschool in een islamland. Ze zullen daar niet zoveel praat hebben, wees daar maar zeker van.

marie daenen 1 mei 2019 17:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten (Bericht 9003456)
Dat is nu al de tweede keer dat dwaze en naïeve moslimvrouwen hysterisch valse beschuldigingen uiten aan het adres van een school. Kiekens zonder kop zijn het. Domme vrouwen zijn het. Ondertussen brengen zij wel bijna onherroepelijke schade toe aan een school of aan een leerkracht.

Dat ze maar hun kinderen sturen naar een moslimschool in een islamland. Ze zullen daar niet zoveel praat hebben, wees daar maar zeker van.

Maar ze zullen daar wel leren om blijven veel kabaal te maken als het de profeet (enfin zijn zogezegde vertegenwoordigers hier op aarde) het niet aanstaat...
Dat ze hun kinderen in islamlanden naar die scholen sturen en maken dat ze in islamlanden blijven... en zijzelf erbij...

Universalia 1 mei 2019 19:04

Citaat:

2

p.s.

Misschien eens vragen bij de Katholieke scholen waarom zijn de islamieten blijven binnenhalen.

Best eigenaardig want hun geloof komt niet echt overeen.

Terugsturen lijkt mij in dit geval de beste optie.

werkman 1 mei 2019 19:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Universalia (Bericht 9003493)
2

p.s.

Misschien eens vragen bij de Katholieke scholen waarom zijn de islamieten blijven binnenhalen.

Best eigenaardig want hun geloof komt niet echt overeen.

Terugsturen lijkt mij in dit geval de beste optie.

Twee apen maken voor hetzelfde geld is toch kostenbesparend? :lol:

Universalia 1 mei 2019 19:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door werkman (Bericht 9003520)
Twee apen maken voor hetzelfde geld is toch kostenbesparend? :lol:

Monkey business! ;-)

(met alle respect aan apen en half-apen, de dieren bedoel ik)

cookie monster 1 mei 2019 19:55

1 Bijlage(n)
Er heerst leerplicht in België , geen schoolplicht , dus ....

BTW , Goegel zei plots :-o

:lol:

werkman 1 mei 2019 20:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door cookie monster (Bericht 9003544)
Er heerst leerplicht in België , geen schoolplicht , dus ....

BTW , Goegel zei plots :-o

:lol:

Dat ook nog! :lol:

cookie monster 1 mei 2019 20:20

Niet geschoolde technici , shit happens :lol:

Universalia 1 mei 2019 20:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door cookie monster (Bericht 9003578)
Niet geschoolde technici , shit happens :lol:

Stonden die allemaal open de sites in de balk vanboven in uw browser? (teveel van het goede???)

Tijd voor een ipconfig /flushdns in de Command prompt of zie ik dat verkeerd?

Lukkas 1 mei 2019 20:42

Citaat:

Dat is nu al de tweede keer dat dwaze en naïeve moslimvrouwen hysterisch valse beschuldigingen uiten aan het adres van een school. Kiekens zonder kop zijn het. In plaats van eerst het resultaat af te wachten van het onderzoek. Domme vrouwen zijn het. Ondertussen brengen zij wel bijna onherroepelijke schade toe aan een school of aan een leerkracht.

Dat ze hun kinderen in de toekomst maar sturen naar een moslimschool in een islamland. Ze zullen daar niet zoveel praat hebben, wees daar maar zeker van.

Een beetje meer respect voor het kiesvee van de linkse partijen. :lol:

No Apologies 1 mei 2019 20:42

Citaat:

Ze hebben niet enkel het resultaat van het onderzoek niet afgewacht, maar rellen lustig verder wanneer het onderzoek aantoont dat de school geen schuld treft.

cookie monster 1 mei 2019 20:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Universalia (Bericht 9003582)
Stonden die allemaal open de sites in de balk vanboven in uw browser? (teveel van het goede???)

Tijd voor een ipconfig /flushdns in de Command prompt of zie ik dat verkeerd?

Geen last van , maar eerlijk gesproken .... ,
da' schermpke dat gij toont , ik & computers .... :oops:

werkman 1 mei 2019 22:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door No Apologies (Bericht 9003595)
Ze hebben niet enkel het resultaat van het onderzoek niet afgewacht, maar rellen lustig verder wanneer het onderzoek aantoont dat de school geen schuld treft.

Ik word zo moe van dat volkje. Ne mens gaat op rust in dit klotenland en overal is er heibel. Ik krijg verdomd goesting om zelf in die grote zandbak te huizen. Misschien zijn daar binnenkort geen rellen meer? Want hier nog de nodige rust vinden zijn vijgen na Pasen. Er is altijd wel iets. Ofwel lawaai of stenen gooiende of stelende snotapen of stelende politici. Het is hier naar de kloten. :evil:

pajoske 2 mei 2019 21:16

Sommige autochtonen hebben nood aan scholen waar men leert hoe men correct allochtoon schrijft.

dalibor 2 mei 2019 22:01

Citaat:

Ha, ben jij dat die er iedere keer tussen staat?

Zipper 2 mei 2019 22:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door dalibor (Bericht 9004334)
Ha, ben jij dat die er iedere keer tussen staat?

Groen-volgeling die grapjes maakt wanneer het over criminele islamieten gaat, is weer niet toevallig.

fox 3 mei 2019 07:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door pajoske (Bericht 9004315)
Sommige autochtonen hebben nood aan scholen waar men leert hoe men correct allochtoon schrijft.

Gelukkig heeft Pieter De Crem een onderzoek bevolen naar de politie, nietwaar. Dat is echt het juiste signaal naar die amokmakers.

Dat ze de school vandaliseren is van geen tel
Dat ze de leraren, die dag in dag uit hun stinkende beste doen in een overduidelijk erg moeilijke en vijandige leeromgeving, demoniseren. Ook dat is van geen tel.

Neen, alles en iedereen zal onderzocht worden, behalve dat krapuul.

En llinks is dan verwonderd dat ze geen deftig personeel meer vinden dat nog voor dergelijke klassen wil gaan staan. Links is ook verwonderd dat de kwaliteit van het onderwijs rampzalig wordt en ze vragen zich eveneens af waarom er zoveel werkloosheid is bij het schorremorrie.

Mindset 3 mei 2019 08:02

Citaat:

Was het meisje negen geweest was er niks aan de hand geweest en volledig conform de mohammedaanse traditie.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:21.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be