![]() |
Officieel bevestigd: Greta Turnbroek is een alien!
Citaat:
Man man man, wat voor onzin gaan ze nog verzinnen om deze onzin uit te melken? Pure waanzin. |
Citaat:
|
![]() |
Waanzin is blijkbaar erfelijk.
Prachtig voorbeeld van hoe dat kind misbruikt wordt door volwassenen, om te beginnen haar eigen moeder, die meegaat in haar wanen, of ze in haar hoofd geplant heeft. Geloofwaardigheid daalt nu tot onder 0. |
Citaat:
|
We moeten anderzijds wel erkennen dat sommige mensen meer kunnen zien dan gewone mensen.
Bijvoorbeeld mijn heksie perfeksie. Ik moet nog maar op ons terras staan, of ze weet al vanu uit de keuken, dat de overbuurvrouw topless aan het zonnen is. |
Citaat:
|
Jullie geloven toch ook dat De Wever de nieuwe Vlaamse Messias is?
De grootste Antwerpse luchtvervuiler. |
Citaat:
Toch tot de 8ste post kunnen wachten om er bdw bij te sleuren :lol: |
Citaat:
Jullie obsessie beter invullen! volgende keer sneller! |
Citaat:
Biologie kan ook alweer afgeschaft worden. Vervangen door gender- & diversiteitstudies. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Een paar weken geleden stond er een artikel in de krant waarin de mama van christofke C,alias de groene parlementaire tafelspringer verkondigde dat Christofke al op 13 jarige leeftijd naar politici waaronder de Stevaert telefoneerde om zijn kritiek op hun programma kenbaar te maken....:rofl::rofl: |
Citaat:
|
Citaat:
Ik begin wat ouder en trager te worden. Maar de De Wever gelovigen zijn razendsnel zie ik. Nu De Wever nog een versnelling hoger zien te krijgen en jullie zijn de gelukkigste gelovigen die er zijn. |
Citaat:
|
Citaat:
Als je die reactie kunt toelichten is het CO2-probleem opgelost :-D |
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:05. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be