![]() |
stemcheck dit stemcheck dat...
https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20190502_04368663
1 constante: in de uitslag staat N-VA steevast onderaan bij mij. :lol: De N-va is dan ook compleet het tegengestelde van wat een maatschappelijk weefsel zou moeten zijn. Neoliberalisme gecombineerd met nationalisme, overgoten met een saus van hypocrisie en 'professionele' politiek ... de duivel zelf kon dergelijke vuiligheid niet bedenken 8O |
Whaa paulus n-va bashen yadayadayada schuim schuim.. laat het eruitkomen vooruit. ;-)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Om knelpuntberoepen in te vullen moeten we meer economische migratie toelaten.
Helemaal oneens VL.BELANG Eerder oneens PVDA (mijn keuze voor deze vraag) Eerder eens CD&V GROEN N-VA OPEN VLD SP.A wow zet de grenzen open kerels! |
Citaat:
|
Citaat:
SPa 69% Groen 66% VLD 66% CD&V 56% Pvda 44% NVA 38% VB 25% Dat lijkt mij normaal. |
Citaat:
Komt er van als mensen die nooit gewerkt hebben over werken moeten beslissen. Afbreken lukt iedereen. Dan begint de miserie. |
Vl.belang
88% N-va 56% Open Vld 47% Cd&v 38% Groen 22% Sp.a 19% Pvda 9% |
Stemcheck "Migratie" Jouw resultaat :
VL.BELANG 81% N-VA 75% OPEN VLD 44% CD&V 38% GROEN 19% SP.A 16% PVDA 6% |
Ik hoop dat de zippers van deze wereld gezien hebben wie voor economische migratie de deuren wil open zetten.
De cultuur krijg je er gratis bij |
stemcheck dit stemcheck dat
![]() |
Citaat:
|
Stemcheck migratie:
87% VB en 73% N-VA. De rest zit onder de 50% (met SP.a en Groen op 10%). Stemcheck klimaat: 79% VB, 65% N-VA, 53% Open VLD. Groen 0% :cheer: |
Stemtest migratie : 95% VLaams Belang
Die andere 5% zijn mijn standpunten harder. ;-) |
Citaat:
We kennen dat. Knelpunt uitoefenen tot genoeg geld voor dop en daarna in de hangmat. Er zijn nog geen werklozen genoeg in België zelf. |
Citaat:
EDIT: bedrijven zouden er ook geen punt van moeten maken als iemand bereid is (bij wijze van leergeld) loon in te leveren als die een nieuwe wending aan zijn carrière wil geven. |
Test Migratie even gedaan en dit kwam er uit de 'stembus'
VL.BELANG 81% N-VA 59% OPEN VLD 44% CD&V 38% GROEN 34% PVDA 19% SP.A 19% :-o |
Klimaat
VL.BELANG 79% N-VA 62% OPEN VLD 50% CD&V 26% PVDA 18% SP.A 18% GROEN 0% Migratie VL.BELANG 81% N-VA 66% CD&V 38% OPEN VLD 25% GROEN 9% PVDA 9% SP.A 3% |
4 Bijlage(n)
Citaat:
Je kan maar enkele vragen overslaan , dus niet allemaal , .... foute boel !! |
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:08. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be