![]() |
Komt N-VA zwaargewond uit de verkiezingen ?
Hoeveel procent is nodig om niet incontournable te zijn ?
Hoe reeel is de kans dat dat het resultaat is ? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Nog een vraag : Hoezeer ben je het idee genegen dat bdw je volgende MP wordt ? :D
|
Jambon premier en BDW Vlaams MP, ik lach mij een breuk en de Walen loopt het dun door hun afhangende broek.
|
Federaal is't allen tegen N-VA.
Wie federaal uit de boot valt zal dan komen kwispelen om mee met N-VA ind Vlaamse regering te mogen. |
25 % en er zijn opties zonder de NVA.
Je kan je kiezers niet blijven behandelen als achterlijken. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar praktisch gesproken gaan die er pas echt zijn indien men een alternatieve Vlaamse meerderheid kan vormen met drie partijen, zonder n-va. Zo lang men met vier een meerderheid moet vormen, zoals nu al zeer lang gepeild wordt, zie ik het niet gebeuren. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
De alternatieven gaan voor o-vld veeel minder interessant zijn dan met n-va in zee te gaan. En zowel de liberalen als de neo-belgicisten gaan met heeel veel plezier de tsjeven in de oppositie duwen en vervangen door spa. |
Citaat:
|
Citaat:
Het echte werk zit in de federale regering. Dus tenzij er suicidale partijen zijn gaan die nooit enkel in de federale zitten |
Citaat:
Wat onze Vlaamse partijen daarvan leren? Het is een vraag. ;-) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Om te weten of de nva uit de federale regering geflikkerd gaat worden,
is het antwoord nu al te vinden in de vraag of de vld inderdaad schrik heeft van eerste minister Calvo en zijn belastingstsunami. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:58. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be