![]() |
Moet ik een politieke partij oprichten?
Wat denken jullie?
Een van mijn programmapunten zou alvast zijn wat Di Rupo vroeger nog gezegd heeft: "We moeten èt bekrotingstekort tèruk drinken" |
Citaat:
:lol: |
volgende programmapunt: om de files te verminderen worden alle trein en tramsporen geasfalteerd en omgevormd tot autostrades.
|
Yep The Dead Parrot Society ;-)
|
er komt een BTW tarief van 50% op alle hallalvoeding. Tergelijkertijd komt er een straf voor mensen die dit BTW tarief ontduiken: deportatie naar siberie
|
Partijen die de belastingen een beetje verlagen en dat dubbel en dik terugpakken op den ellentriek en het water hebben we al, he Eduard.
|
Siberië gaat smelten.
|
Komt kapotzuipen in de grondwet ? :-D
En wat doe je met sossen en ander links gespuis ? |
Citaat:
|
Citaat:
Maar omdat u er naar vraagt: Voor de energieopwekking en prijzen voer ik een systeem in dat iedereen krijgt wat ie wil. De groene aanhangers krijgen 100% groene energie, aan een tarief dat drie keer zo hoog ligt en af en toe uitvalt. Aanhangers van kernenergie krijgen co2 vrije energie aan goedkope tarieven |
Citaat:
|
De doodstraf wordt terug ingevoerd. Oa mensen die 'quinoa' eten en het dat woord dan bovendien niet goed kunnen uitspreken, worden levend gekookt in een ketel varkensvet
|
NVA elites moeten voorrang krijgen op kruispunten.
|
Openbaar vervoer wordt afgeschaft. Enkel paardenkarren worden nog toegelaten en zelfs verplicht in Gent Stad
|
Concoursen omterlangst kamperen om plaatsen op school, in de creche, en in the Jane te bekomen.
|
Citaat:
Veel beloven, dat kan je toch al. :mrgreen: |
Vleesklakken worden verplicht een toupetje te dragen. Er zijn belastingskortingen voorzien voor zij die een grappig toupetje dragen
|
alle subsidies aan de religies worden met onmiddellijke ingang gestopt. Het vrijgekomen geld wordt gebruikt om het drinken van bier te promoten
|
Citaat:
|
Kostuumschoenen worden gekwalificeerd als aanvalswapens.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:30. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be