Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   Bijdrage ... (https://forum.politics.be/showthread.php?t=248423)

Universalia 5 mei 2019 10:45

Bijdrage ...

Na op deze koude regenachtige en met hagelbolletjes doorspekte zondag in verschillende draadjes soms echt wat 'leuke' bijdragen geleverd te hebben ga ik nu verder in mijn boek lezen.

Of zal ik het op een neuspeuteren zetten?

DewareJakob 5 mei 2019 10:48

En consumeren? ;-) :lol:

Universalia 5 mei 2019 11:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door DewareJakob (Bericht 9006072)

Dat laat ik liever aan de echte fans over. :|

In mijn geval was het neuspeuteren een actie om even aan mijn laatste hersencel te kriebelen en die te danken voor zijn, soms ongezouten, bijdrages in de draadjes op forum politics.

kojak 5 mei 2019 13:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Universalia (Bericht 9006069)
Na op deze koude regenachtige en met hagelbolletjes doorspekte zondag in verschillende draadjes soms echt wat 'leuke' bijdragen geleverd te hebben ga ik nu verder in mijn boek lezen.

Of zal ik het op een neuspeuteren zetten?

Ik wist niet dat jij het voor de Groenen had ?

Hoomer 5 mei 2019 15:25

Mijn bijdrage van gisteren:
Toen ik mijn dochter van school ging ophalen, ze had namelijk rondleiding gegeven aan de nieuwe kandidaat leerlingen en hun ouders op de opendeurdag van haar school , zei ze me "Papa we rijden nog even langs de C&A om van die leuke kousen te kopen, die kosten daar maar 3 Euro". Ik zo onnozel als alleen vaders kunnen zijn, dacht "Ach ja waarom niet". Een paar uur later wist ik waarom niet, we hadden drie paar kousen twee nieuwe t-shirts, een nieuwe jas en een paar Vans.
Voila den Hoomer zijn bijdrage gisteren aan de economie. ;-)

Universalia 6 mei 2019 06:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kojak (Bericht 9006181)
Ik wist niet dat jij het voor de Groenen had ?

Ik ben er zeker geen fan van want ik flikker ze gelijk direct weg als ze gevangen zijn. ;-)

Universalia 6 mei 2019 06:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Hoomer (Bericht 9006255)
Toen ik mijn dochter van school ging ophalen, ze had namelijk rondleiding gegeven aan de nieuwe kandidaat leerlingen en hun ouders op de opendeurdag van haar school , zei ze me "Papa we rijden nog even langs de C&A om van die leuke kousen te kopen, die kosten daar maar 3 Euro". Ik zo onnozel als alleen vaders kunnen zijn, dacht "Ach ja waarom niet". Een paar uur later wist ik waarom niet, we hadden drie paar kousen twee nieuwe t-shirts, een nieuwe jas en een paar Vans.

Slimme zet van uw dochter. :-D

Anna List 6 mei 2019 06:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Hoomer (Bericht 9006255)

:rofl:

dat heeft ze geweldig gedaan!

dat gij zoiets niet ziet komen :lol:

Hoomer 6 mei 2019 08:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Anna List (Bericht 9006660)
:rofl:

dat heeft ze geweldig gedaan!

dat gij zoiets niet ziet komen :lol:

Ja maar ik heb nee gezegd tegen een nieuwe rugzak, voila je ziet den Hoomer heeft karakter. :lol:8-)

Anna List 6 mei 2019 08:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Hoomer (Bericht 9006732)
Ja maar ik heb nee gezegd tegen een nieuwe rugzak, voila je ziet den Hoomer heeft karakter. :lol:8-)

pfff zo streng!!

'de wereld is onrechtvaardig.' :p :lol:

cookie monster 24 mei 2019 18:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Universalia (Bericht 9006069)
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door DewareJakob (Bericht 9006072)

En het moraal van dit verhaal , wees nooit uw eigen kannibaal :lol:

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:28.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be