![]() |
Meerdere stembrieven op eigen naam.
Nog iemand meer dan één stembrief ontvangen? :D
Ik moet twee keer stemmen. Één keer in Antwerpen en één keer hier. En vermits dat er duidelijk op staat dat de stemming verplicht is, zal ik dat maar doen hé. :-D Niet elke burger is maar één stem waard precies. Krijgt iedereen er twee van t jaar? Of alleen de confederalisten? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar dat is goed nieuws voor jou toch ? Je kunt nu 2 x op de nieuwe confederale partij Vlaams Blok gaan stemmen :-D |
Citaat:
|
Citaat:
Nu het slechte nieuws : 'Sire, er zijn geen separatisten meer.' :cry: |
Citaat:
|
Citaat:
Misschien is er een oplossing als je zelf eerst een proces tegen de staat zou openen. https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20190422_04343876 Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Uw stem zijn er twee waard. :lol: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Meervoudig stemrecht zal met NVA inderdaad eerder ingevoerd zijn dan een onafhankelijk Vlaanderen. Daar verschiet ik niet meer van.
|
Citaat:
Moet ik dringend de brievenbus eens legen wat moeilijk ligt want ik zit op een ander even. (even naar huis dus, 5 min maar) 'Ik zit op een ander' heeft niets met ontucht of grensoverschrijdend gedrag te maken. ;-) |
Citaat:
Ben eigenlijk verlost van een heel dilemma zo. Iedereen zou twee stemmen moeten krijgen! :-D Broedertwist en schande is aan mij niet besteed. :-P |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:03. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be