![]() |
Christendemocraten op dit forum?
Je vindt hier forummers van allerlei pluimage. Het hele politieke spectrum is vertegenwoordigd. Maar er zit een gat in het midden. Ik heb nog nooit een forummer weten verklaren op de CD&V te stemmen.
Die partij peilde eind vorige maand nochtans als tweede grootste van Vlaanderen. Het zou ronduit bizar zijn dat er helemaal niemand is op dit forum die voor die partij zou stemmen. Laat deze draad een gelegenheid zijn voor iedereen die eindelijk uit de kast willen komen als CD&V'er. Anderen outen mag ook natuurlijk! :) |
Citaat:
Ik heb nochtans besloten om in deze verkiezing één van mijn stemmen te geven aan die partij. Nooit van mezelf gedacht dat het zover zou kunnen komen. Waarom? Omdat de CD&V de redelijkheid hoog in het vaandel heeft geplaatst in deze verkiezingen. Geen fanatisme, noch van rechts, noch van links. Geen splitsing van het land. Samen zoeken naar oplossingen. Dat is prima. Zo moet het en zo hoor ik het graag. Voeg daarbij dat de CD&V de provincies en provinciale structuren wil behouden (waarmee ik het volledig eens ben), dan vind ik dat men zulke partij moet steunen. En dat zal ik dan ook doen. |
Citaat:
|
Bij lokale verkiezingen heb ik wel eens CD&V gestemd. Personen weet je wel.
Ik heb het hier al verteld: ik heb nog nooit op SP(a), PVDA of VB gestemd. en tot en met 2014 grotendeels VU en NVA. En kartel CD&V/NVA natuurlijk. |
Citaat:
|
Citaat:
En alhoewel Schauwvlieghe een grote flop was, zijn mensen zoals -bijvoorbeeld - Beke , Geens , of Crevits, bekwame en betrouwbare politici. Dit laatste in grote mate van het mogelijke voor wat politici betreft. Dat was ook nog een bijkomende motivatie om deze partij electoraal wat te steunen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
En al bij al hebben de gele hesjes ook wel een beetje gelijk. |
Citaat:
|
Citaat:
In dat opzicht zijn er natuurlijk slechts weinigen zo betrouwbaar gebleken, als onze Koen :-) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
“ 5 + 5 = 10. Ik schrijf de 1 en onthou de 0. ” |
De tijd van de gematigde centrumpolitiek is voorbij. Ze hebben hun tijd en kans gehad en niet gegrepen. Het is tijd voor iets nieuws en beters nu.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:21. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be