![]() |
geen dag in BE gewerkt en toch een uitkering van 2000€
https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf201...Q_wCVzSOM6_LCc
Citaat:
|
Citaat:
|
En wij maar kapot betalen aan ons vijfhonderd ministers.
|
Citaat:
|
Citaat:
Erdogan is een eerlijke mens en gaat ons dat allemaal terugbetalen...……... |
Citaat:
Hier leef je enkel goed als je bij het profitariaat zit anders betaalt ge u blauw aan die gasten. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ook heb ik 'n kebabzaak in Spanje gekend, die om de paar maanden 'familie' uit Marokko liet overkomen om zogezegd in zijn zaak te werken, tot ze genoeg dagen hadden om met de nodige documenten, via Spanje (met Marokko heeft Blg geen bilateraal verdrag, dus ging, of gaat 't nog steeds via Spanje) in België hun win for life te gaan incasseren. De sociale lasten, die vergeleken met Blg 'n schijntje waren, werden betaald et voila, ze hadden genoeg 'gewerkte' dagen. Ook is er 'n periode geweest dat ze met aangekochte, vervalste documenten van de Seguredad Social, naar Blg trokken, geen kat die dat controleerde. Ik weet niet of die praktijken nu nog plaatsvinden. Je mag daar niets over zeggen, want dan ben je racist, oftewel wordt er om bewijs gevraagd, maar zoiets wordt natuurlijk niet zwart op wit op papier gezet, die dingen kom je enkel te weten als je de personen in kwestie kent. En ik kende hen, 'n vriendin van me was met 1 ervan getrouwd. |
Het is het topje van de ijsberg als ik dat zo hoor bij collega's van vreemde afkomst. Sommigen daarvan overwegen zelfs VB te stemmen en beginnen toe te geven dat wat Europa oplegt nergens ter wereld zou toegelaten worden door de oorspronkelijke bevolking.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Het zal wel niet gebeuren maar dat lijkt me de logische gang van zaken in een rechtstaat. |
Citaat:
|
Laat ons hopen dat het Vlaams Belang de verkiezingen wint.
Wat mij betreft kan het een of gewezen Belgisch inwoner, langdurig ( > 3 maanden) in het buitenland verblijft geen pensioen, uitkering of kindergeld trekken. Eens België ontvlucht kunnen opgebouwde rechten niet in het buitenland uitgeoefend worden. Spijtig genoeg loopt de marketingmachine van het Vlaams Belang mank. Het wordt hoog tijd dat de transfers naar het buitenland in kaart worden gebracht. Niet alleen de pensioen, uitkering en kindergeldtransfer maar de particuliere geldstromen. |
Citaat:
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:47. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be